Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

12 Februari 2014 | Nederland, Rotterdam

Hallo lezertjes,

Volgende week gaat het allemaal van start. Een kleine 6 maanden zal ik in Kaapstad vertoeven voor mijn stage.
Op 20 februari vlieg ik via Dubai naar het nu nog zonnige Zuid-Afrika, een plek waar ik nog nooit ben geweest en stiekem ook helemaal geen idee bij heb. Ik ben gewoon gaan solliciteren bij een grafisch ontwerp bureau daar en ben nog aangenomen ook!

Voor de mensen die zijn geïnteresseerd in het bureau:

Hier zal ik vijf dagen per week fulltime te vinden zijn om alle kneepjes van het vak te leren. Een uitdagen die ik met beide handen aanpak. (Snap je? Kneepjes, beide handen?)

Aangezien ik over 6 maanden gewoon weer terug vlieg ga ik hier geen grote uitspraken doen over nooit meer terug komen en oh jee het is het einde van de wereld want ik vertrek. Nee nee, nergens voor nodig.

Data voor in de agenda:

Kaapstad - Dubai EK771
Dubai - Amsterdam EK147
Vertrek: 17:55
Aankomst Schiphol: 13:30

Schrijf het in de agenda, plak een memo op de koelkast of doe er lekker niks mee!

Succes met al mijn jaloersmakende verhalen te lezen,
Anna

• 12 Februari 2014 - 17:36

Anouk:

Lieve Anna,

Heel veel plezier!! Geniet ervan en ik kijk er naar uit om je verhalen en avonturen hier te lezen.

Kus Anouk

• 08 Juli 2014 - 12:01

Mariah V:

Oh wat ben je hier nog dapper en onbevangen! Soo proud of youuu