Als de morgen is gekomen. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Als de morgen is gekomen. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Als de morgen is gekomen.

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

07 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Goedemorgen mooie mensen,

Aangezien ik tegenwoordig zo hard werk heb ik een heel weekend nodig om bij te komen en jullie te vertellen hoe het leven hier ervoor staat. Het is al weer twee weken geleden en als gewoonlijk is er weer veel gebeurd.

We zijn door naar de halve finale! Na een bloedstollend slot hebben we zaterdag avond allemaal twee jaar van ons leven mogen schrapen door hart klachten en zenuwen. Wij hielden het niet meer hier in Kaapstad. Wat maakt het nog uit, we zijn door! Nu de kleine dwerg verslaan en we staan zowaar in de finale, wie weet!

Werk is hectisch. Twee weken geleden vertrok er een collega die al 10 jaar bij het bedrijf werkt. Dat moest dus even goed gevierd worden. Op de woensdag hadden we een borrel met allemaal collega's, klanten en familie. Het is heel apart om opeens mensen in het echt te zien waar je voor ontwerpt. Wel in positieve zin want het was heel leuk om te horen dat ze je werk erg waarderen! Die donderdag had ik eerst een expositie opening van het blad waar ik in gepubliceerd ben. Het was heel gaaf om het nou eindelijk eens in het echt te zien. Plus ik kreeg een kopie mee aan het einde waar ik heel gelukkig van werd. Daarna gingen we met het hele team uit eten om even als team afscheid te nemen. De wijn vloeide rijkelijk, het eten was heerlijk en het is zo leuk om je collega's ook eens buiten de werk omgeving te zien. Het is toch een andere sfeer. De vrijdag was dan echt de laatste dag dus toen hadden we nog even een kleine after met hapjes en drankjes. Was een drukke maar zeer geslaagde week.

Afgelopen week was ook weer lekker hectisch. Veel opdrachten die af moesten en ook een paar die binnen kwamen, wat heel gaaf was. Opeens een poster onder je neus geduwd met je eigen ontwerp. Het wk maakt het er natuurlijk een stukje lastiger op omdat bijna alle achtste finales het een goed idee vonden om met extra tijd te spelen wat de nachten nogal kort maakte vaak. Maar ik ben een trouwe supporter en probeer zo veel mogelijk mee te krijgen van het hele spektakel. Nog maar vier wedstrijden te gaan in totaal, heel raar!

Voor de rest heb ik eigenlijk vrij weinig te melden. Ik heb weinig tijd buiten werk om veel te doen en het weekend probeer ik mijn rust te pakken. Zo was ik gister bijvoorbeeld aardig brak na de feestviering van zaterdag.

OH leuk feitje, ik ben zaterdag nacht naar huis gelopen, en NIET verkracht, vermoord of gegijzeld! Score.

Nou over 5 weken is het bijna zover en vlieg ik terug naar het kleine landje onder zee niveau. Ik kijk er naar uit.

Fijne week allemaal.
Met een glimlach op mijn gezicht zeg ik,

Ciao,
Anna.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 48162

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: