Aangenaam verrast! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Aangenaam verrast! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Aangenaam verrast!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

22 Februari 2009 | Australië, Broken Hill

En ik vond het super!

Hello iedereen!

Vrijdag was het dan zo ver, de zwimming carnaval en wat heb ik genoten! Om jullie in het kort te beschrjiven wat het nou eingelijk is! Mijn school is opgedeeld in vier verschillende afdelingen die we een 'house' noemen. Ieder heeft zijn eigen captains. Ik zit in Parkes en mijn kleur is groen! Gelukkig zaten paar van mijn geode vrienden ook in Parkes dus van te voren ons een beetje groen gemaakt! Trots kwamen we binnen in het zwembad! Ik vond het echt heel leuk om te zien hoe de hele school verdeeld was in 4 kleuren, Rood, Paars, Groen en Blauw! In het begin deden we allemaal niet zo veel en zaten we maar een beetje rond te hangen. Toen de zon begon te schijnen kwam de moed er al goed in! Na eerst met een paar klasgenoten vage spelletjes te hebben gespeeld ging ik er dan echt voor, ik heb de regels verbroken! Want, no bombing, no running, no diving, no pushing!
Ik dus voor alle leraren staan willen ze dat ik in het water duik. Nou ben ik al niet zo goed met school, zwemlessen waren niet veel beter dus ik heb nooit gelerd hoe te duiken, dus vol goede moed zei ik, fuck it [mag neit he, op school!] en deed een bommetje in het water! Toen ik terug was om mijn handoek te halen kreeg ik aardig wat complimentjes van de leraren over mijn bommetje[had het daarna nog een keer gedaan] :D Daarna heb ik nog twee andere keren frestyle gezwommen dus in totaal 3 keer 50 meter. En jezus wat was ik dood! Want ik heb het allemaal in 30 minuten gedaan en aangezien ik niet erg sportief ben hier was het nog al wat! Erg leuke dag kan ik jullie zeggen! Toen later in de avond werd ik opeens opgehaald door 3 vrienden waar ik veel lol heb gehad en daarna ben ik naar Ashleigs zus verjaardag geweest wat saai was maar we hebben het leuk gemaakt en ik ben daar blijven slapen!

De volgende dag was het valentijns dag! Bij Ash een paar films gekeken en daarna naar huis! In de avond kwamen er andere vrienden over de vleor, ook totaal onverwacht, kreeg opeens een sms, we komen je ophalen dus ik dacht, nou, doei leven. Maar foto's bekeken van mijn afscheidsfeest en toen zijn we naar de trots [paard racen] gegaan om Ash aan te moedigen!

Vrijdag vertelde Line me dat ze terug zou kamen naar Broken Hill en dat ze dinsdag aan zou komen. Ik stond echt te springen! Op dinsdag had ik de hele dag niks van haar gehoord en ik verwachte twee dingen; of ze was nog niet in Broken Hill of ze stond me op te wachten op school en ja hoor, het was de tweede. Ik loop uit school en wie ziei k daar aan de andere kant van de weg staan, LINE!!!! Ik hem op een lopen zetten om zo snel mogelijk in elkaar armen te vliegen!
Ik heb haar ouders ontmoet en we zijn in de dagen dat ze hier was naar de Day Dream Mine [bushtrek] gegaan, waar Line en ik niet in zijn gegaan omdat we het geld verspilling vonden en hebben dingen in Broken Hill gedaan. Plus, twee dagen geen school! Daarom had ik ook geen tijd om mijn blog op donderdag up-te daten!
het was zo leuk, we zijn naar de silvermint gegaan en hebben met haar ouders overal gezorgd voor iets dat ze voor Beck wou kopen [Beck, mijn gastzus, haar gastgezin!] en we hebben gewoon weer heel veel Anna en Line lol gehad!

Woensdag is Bocce weer begonnen dus ik kijk er naar uit elke woensdag weer met plezier er naartoe te gaan! Het was in ieder geval leuk voor Line om haar ouders te het spel te laten zien en het voor de laatste keer nog eens te spelen! Daar heeft eigenlijk het meeste tijd in gezeten deze week! Vrijdag was echt een totale kut dag, afscheid van Line genomen voor mijn school en alles zat echt totaal tegen. Gelukkig ging ik 's avonds met mijn moeder en broer naar een club iets waar ik mensen van AFS zag en de moeder van het meisje dat vorige week naar Nl was gegaan voor exchange gesproken! In ieder geval erg veel plezier gehad maar geen vlees gewonnen in de meat draw!

Nou, zien jullie toch dat ik nog steeds dingen doe in deze kleine stad! Want ja, zo noem ik het graag!

Dikke kus en veel liefde vanuit Aussie-Land! Anna.

  • 21 Februari 2009 - 13:39

    Bianca:

    Goedzo dat je lekker veel dingen doet. Is belangrijk he ;)
    Dat swimming carnaval klinkt erg gezellig! leuk pic trouwens ook zo met die groene streep op je wang!

    greetz,
    Bianca

  • 21 Februari 2009 - 18:44

    Marcel En Gaatske:

    :) Jij vermaakt je wel haha. Gaaf om te lezen!! Veel fun nog en we spreken elkaar wel weer eens op de kwekker.
    XXX Dikke kus en knuff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 48198

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: