Het Vliegt!! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Het Vliegt!! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Het Vliegt!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

12 Februari 2009 | Australië, Broken Hill

En dan heb ik het over de tijd :)

Hallo iedereen!

Het gaat allemaal zo belachelijk snel!
Ik zal het even uitleggen! IN een AFS meeting ongeveer een maand nadat ik hier was ontmoeten ik een meisje Danielle dei met AFS op exchange naar Nederland zou gaan. En vandaag was het dan de dag om doei te zeggen. En ik had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. Aangezien het toen nog 5 maanden verderop zou zijn. En ja, dan merk je wel hoe snel de tijd gat! Natuurlijk vind ik het helemaal te gek dat ze naar Nederland gaat en ik zal haar daar ook zekeker zien, waar haar vrienden dan weer erg jaloers op waren. Ik werd op het vliegveldje dan ook onder een vragenvuur gesteld door haar vrienden of Nederlandse mensen wel aardig zijn en haar zouden voeden en alles. Ik braaf antwoord geven met soms dingen als, 'Het enige wat fout kan gaan is dat ze aan de drugs gaat' waarna haar beste vriendin meteen zei dat ze niks mocht eten omdat er drugs ik kan zitten!

Voor de rest beni k weer vol op terug naar school en is het koud hier! Ja okey, 31-28 graden is niet koud, maar als het de dag ervoor 47 was dan is het wel wat anders! Op school zijn we druk bezig met assignments en zit mijn hoofd echt overal. Vooral aangezien ik nu al 3 dagen ziek ben. Het begon allemaal met opgezwollen amandelen en het gevoel dat elke keer als je slikt een mes je in je keel snijd, ja we kennen dat allemaal wel! Daarna is gister avond de linkerkant van mijn onderlip, ja mensen, de linker kant van onderlip is opgezwollen en deed ongelovelijk pijn. En het vreemde is, 15 minuten voordat ik naar school ging, was het pas weg! Ik met een dikke lip naar het vliegveld. Voor de rest doet mijn keel nog een beetje pijn en snotter ik een beetje. Typisch verkoudheidje toch?

Over de bosbranden! Maak je geen zorgen het is niet bij mij in de buurt en ee nadner ding, er zijn niet genoeg bomen om helemaal naar Broken Hill te reizen! Maak je over mij dus geen zorgen! Voor de rest zijn er een 100 doden of meer bijgekomen en zijn nog steeds neit ale branden uit!

Gister kreeg ik complimenten in school en dat vond ik stiekem wel leuk :D Mijn wiskunde leraar gaf me een groot compliment over dat ik hard werk en het heel goed doe en mijn engelse lerares zei dat mijn Engelse spelling erg goed is :D

Vrijdag ben ik naar de musicians club gegaan voor een 'meat draw' [je koopt nummers en dan si er een 'draw' en als jou nummer op komt win je 'meat'. Daarna was ik bij June, mijn support person gaan zitten om haar zien te verliezen op de pokermachines en hebben we veel lol gehad! Daarna leuk met vriednen de hele avond gehangen wat ik erg gezellig vond!
Op zaterdag kwamen de kids [mijn gastzuses kinderen] hier om te zwemmen in het zwembad en het was heel leuk en eindige in dat ik moest filmen elke keer dat ze in het water sprongen! In het begin van de avond ging ik met twee mensen rond rijden en lol hebben en eindige op in Ash's huis met Loccy om singstar te zingen tot 2 uur 's nachts!

Vandaag hoorde ik twee mensen duits praten! In de plaza nog wel, en natuurlijk was ik zo dom om mijn nieuwe skills niet uit te proberen. Ja want mensen, Anna is duits aan het leren aan de andere kant van de wereld zodat ik lekker in mijn huis kan zitten in duitsland en dan naar de supermarkt te lopen en leuk een gesprekje met de buurman te hebben en met wild vreemden. Ik ben trots op mezelf!

Morgen is de swimming carnaval van school en ik kijk er erg naar uit. Je gaat in de kleur van je 'house' en mijn is Parkes en heeft groen als kleur! Ik heb niet veel groen maar het wordt zeker leuk! Een dag geen school en veel plezier in het zwembad hebben gaat echt leuk worden! Ik heb nu al lekker veel vrienden dus dat wordt zeker leuk!

Over 3 weken is de houseboat!!!!!

Nou ik heb wel even genog gelult voor nu!
Veel liefde en dikke kus vanuit Aussie-land!
Aussie Aussie Aussie - Oi Oi 0i!!!!
Ik kan trouwens wel een lekker stuk appeltaart gebruiken maar okey!
Anna!

  • 12 Februari 2009 - 12:30

    Marcel En Gaatske.:

    Heeee Anna, er staat een doos klaar voor Madelon. En raad eens wat daar in zit?? Appeltaart. :):):).
    Je moet haar maar even vragen of ze hem bakt als jij daar naar toe gaat. Dan moet je nog wel even wachten maar dan heb je ook iets om naar uit te kijken ;).
    Wat super dat ze trots op je zijn op school!!! Houden zo :).
    En dat je plezier hebt daar dat lezen we maar al te graag.
    Dikke kus en knuff uit Den Haag.XXX

  • 16 Februari 2009 - 15:45

    Andel:

    Heeey schat, beetje late reactie maar beter dan geen:D Wel mooi dan je nog genoeg bomen hebt, maaruhm geen keelontsteking krijgen he!!:O gaat et al beter?? Veel beterschap iig:) tklonk nmlk nie heel fijn:S maar veel plezier in zwembad:D mooi dat je veel vrienden hebt, das geruststellingd maar ik had niet anders van je verwacht:)
    Weetje wat k dit weekend deed:O ik heb schaatsen 10 km gezien in Heereveen!! Ik weet nie of je de schaatsers n beetje kent, maar kvond het super:D Kheb David, Fabris, Kramer, de Jong, Friesinger Wüst etc etc gezien en waajoooohhh ik blij:D njah miss zegt et je ook nie zo veel:P
    Hopelijk eet je snel appeltaart, en oja.. leuk van die complimentjes zeg!
    Alvast ontzettend veel plezier met de housebout schat, have fun!! (en niet ziek worden/blijven/zijn hea)en naturlich succes met je DEUTSCH, je suis proud:) kusjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 48206

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: