Fligth details! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Fligth details! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Fligth details!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

23 Mei 2009 | Australië, Broken Hill

ja hoor ik heb ze en ik weet precies waar en wanneer ik naartoe vlieg.

Hello iedereen.

Hier is dan nog een andere blog :]
Vergeet niet de andere te checken! Want daar staat in hoe [goed] mijn examens gingen!

Ik zit weer helemaal terug in het school ritme en vind het helemaal niet zo erg ook. De leraren zijn erg goed tegen me [altijd al geweest hoor] maar nu ze mijn examens zagen waren ze allemaal toch wel verbaasd, niet omdat ik niet me ebst doe, maar omdat ik de exchange student ben. Zie mijn vrienden nu ook meer na school dus heb ook weer dingen te doen.

Het weekend was niet zo heel interessant maar vooral een beetje rustig aan doen en me klaar maken voor de drukke tijd die er nu aan zit te komen.

Op maandag hadden we eigenlijk naar Mildura moeten gaan voor onze school-footy meisjes team wedstrijd maar omdat de school daar niet genoeg umpires [scheidsrechters] had ging het niet door. Stom! Dus het was gewoon naar school voor mij! dei avond belde ik mama op omdat ik nu toch wel even wil weten hoelaat ik thuis kom. Mama dus AFS Nl bellen maar hoorde alleen hoelaat ik aan kwam in Amsterdam.
Dinsdag is de dag dat ik altijd bij een ander gezin eet dus ook weer deze avond. het is altijd heel erg leuk daar dus dit keer ook weer veel gelachen!
Woensdag was dan toch echt de dag dat ik mijn flight details kreeg! Nou eingelijk zelf opgezocht want op de afs australia site staan de details maar de nederlandse stonden er nog niet op. Nu wel dus en hier zijn ze dan:

Ik vlieg van Broken Hill naar Sydney om 6.30 in de ochtend. Ik kom dan aan om 9.10 in de ochtend en vertrek van Sydney naar Melbourne om 10.35 en kom aan op 12 uur in de middag. Daar zie ik Madelon en vliegen we naar Hong Kon om 14.35 en komen we aan om 22.05. Daar zien we de andere nederlandse meiden. Vanaf Hong kong vertrekken we dan allemaal om 00.15 en komen we aan in Amsterdam om 6.50 in de ochtend. Dit vind zich allemaal plaats op 25 & 26 Juni.

Op donderdag ben ik na school met een vriendin naar huis gegaan waar we de halve middag de Wii hebben gespeeld en ik haar natuurlijk heb verslagen! Daarna films gekeken wat leuk was!

De rest horen julile allemaal volgende week want ik was gister[ vrijdag] bij het gezin waar ik altijd op dinsdag eet] en kwam net als donderdag te laat thuis om nog iets te doen of willen doen!

Dus om het allemaal even duidelijk te maken, iedereen die mij wilt verwelkomen, op 26 JUNI kom ik op 6.50 in de ochtend aan op schiphol. Zie jullie daar!

Veel liefde en dikke kus vanuit Aussie-land, Anna.

  • 23 Mei 2009 - 14:03

    Andel:

    Jaaaaaa ik kan het niet vaka genoeg zeggen, je bent er alweer bijnaaaa....!! Ik ga echt proberen om daar s ochtends te zijn, en ik wnes je nu alvat een goede reis toe , en een voorspoedige en fijne en gezellige en plezierige reis;) Maar denk dat het sowieso wle gezellig is:P (met anna erbij, hoe anders?:P) maaruhm, njah... hoe vind je het eigenlijk dat je alweer bijna terugvliegt.. en hoe reageert je omgeving en iedereen daarop? Wil je wel terug:P??
    Veel liefde en kusjes en knuffels terug lieve Anna, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Andel.

  • 23 Mei 2009 - 15:03

    Gaatske En Marcel:

    Haha wij mogen niet aftellen van Madelon. Ze wil er nog niet aan denken. Dus dan doen wij dat ook nog maar even niet :). Nog ruim een maand, wat voor leuke dingen kun je nog doen in die tijd? Benut de dagen die nog komen en haal er alles uit wat je er maar uit kan halen. Denk nog even niet aan Nederland. :)
    We verwelkomen jullie met open armen weer op Schiphol!!!;)
    XXX Kusje uit het warme Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 48193

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: