Kerst! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Kerst! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Kerst!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

25 December 2008 | Australië, Broken Hill

Wat anders zou je vandaag als titel verwachten?

Hey iedereen!

Jezus wat gaat de tijd super snel.. Te snel als je het mij vraagt, ik geniet zo erg maar het voelt alsof de tijd door mijn handen glipt en ik alleen maar toe kan kijken hoe de weken weg tikken.
Ik zit hier nu met een volle en dikke buik mijn voedsel te verteren want gods wat hebben we veel gegeten vandaag! Gister cadeautjes uitgepakt met het gezin en een erg leuke dag gehad!
Mijn hele week is hel druk geweest, kerstinkopen, dingen regelen, afspreken met mensen. Ben echt dood op, en ik moet nog mijn tas pakken voor de vakantie!
Gister ochtend met Line en de kids naar High school Musical 3 gegaan, om eerlijk te zijn, vond het echt een leuke film! Daarna de laatste dingen gedaan en op naar mijn huis om kerstavond te vieren en cadeautjes uit pakken. Line en ik hadden bijde voor ons gast gezin een collage gemaakt met foto's van de familie die we laatste bij de sculptures hadden gemaakt en van ons en de kids. Voor de rest hadden we er foto's van ons beide en ons apart [ik met mijn en Line met die van haar [ het is btw lien-e en niet lijn!]] ze waren er beide erg blij mee en mijne heeft een heel mooie plekje gekregen waar ik erg blij mee ben :D Ik heb zelf een aantal leuke cadeautjes gekregen waaronder een nieuwe DS game en een gesmolten chocolade reep, Milka, van mam en pap back home! Daarna zijn we met wat AFS mensen wat gaan drinken en hebben we leuk pool gespeeld, erg van genoten!
Vandaag naar mijn gastbroers vander geweest voor lunch met mijn gastzus, Line en de kids en lekker gegeten en na 3, 4 maanden eidenlijk weer eens koffie! daarna terug naar mijn huis om mijn gastmoeders gezin te leren kennen. Ja heb echt genoten vandaag, was een dag vol plezier, en lekker zwemmen in mijn zwembad hier! Het voelt echt totaal niet als kerst, gok iets van 37 graden. Ja, je doet niets anders dan in korte broeken, t-shirts en slippers lopen. Ik had voor mijn gastmoeder een ketting gekocht en was erg blij dat ze hem mooi vond!
Morgen vertrek ik dus voor 3 weken! Ik begin in Fort Courgae waar ik tot 2 januari zit om vanuit Mildura naar Adeldaide te gaan en daar Stijn en Duncan te ontmoeten! Ik kijk er erg naar uit. en dan vanuit Adelaide naar Melbourbe, Canberra & Sydney! Ik weet dus niet of ik een blog kan schrijven, zeker niet volgende week, maar ik zal het opmaken als ik terug kom, aangezien niemand reageerd[min Andel :D] ga ik er niet echt vanuit dat mensen het lezen anyways :]

PS: Ik ben nu Jesus Christ Superstar aan het kijken op de televisie en ik denk dat niks anders me zo aan mijn moeder thuis doet denken, mam het is de scene waar hij de berg op rent en sing ' I have to see my lord, I have to see my lord, if I die what will be my reward' en nu gilt hij en dat is echt zo mijn moeder[niet dat mijn moeder gilt maar ze houd van deze gil ;]]. Okey, ik hou al op, geweldig, ik geniet echt volop!

Nou ik ben waarschijnlijk 1000 dingen vergeten om te vertellen maar dit is het voor vandaag, aangezien ik al dood op ben en nog alles in moet pakken. Blugh.
Fijne kerstdagen, een heel gelukkig nieuwjaar en goede feestdagen gewenst vanuit Broken Hill, met liefde, Anna.

  • 25 December 2008 - 12:14

    Bianca:

    Heey Anne!

    Kerst in de zomer... ik kan me voorstellen dat het niet als kerst aanvoelt :P Hier gaat het volgende week vriezen en het is redelijk zeker dat we kunnen schaatsen!! Natuurlijk wordt er gelijk over een mogelijke 11 stedentocht gepraat ;)

    Fijne feestdagen en zoals altijd; geniet er van! ;)

    groetjes,
    Bianca

  • 25 December 2008 - 12:32

    Stijn:

    Nog een paar daagjes en dan zie ik je weer... :D

  • 25 December 2008 - 16:26

    Lisa:

    Ik reageer toch ook best vaak? :(? Maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier op reis :D
    grote kus!

  • 25 December 2008 - 21:35

    Marcel En Gaatske:

    Hoi Meissie. Bij deze alvast een hele fijne vakantie met je broer en zijn vriend. We hopen dat je volop geniet van omgeving en het heerlijke weer. We zijn jaloers :)!! haha
    We spreken elkaar snel weer op de kwekker als je terug bent. Doei en voorzichtig he!!!!!:)
    Dikke kus uit Den Haag XXX

  • 28 December 2008 - 13:26

    Peter:

    Heej Anna,

    long time no 'see'. Ik ben net voor kerst thuis gekomen van een vakantie in Antarctica, Falklands en zuid Chili. Ik moet je blogs dus nog teruglezen wat ik 1dd zal gaan doen.

    Veel plezier op je vakantie.

    P.S. Razorlight komt naar Melbourne op 31 Jan in de Hi0Fi Bar (weet niet of er een min leeftijd aan verbonden is... tix op thehifi.com.au of ticketmaster

    Cheers

    P

  • 31 December 2008 - 23:49

    Marcel En Gaatske:

    Gelukkig nieuwjaar!!!:)

  • 04 Januari 2009 - 19:15

    Andel:

    GELUKKIG NIEUWJAAR lieve schat van me:D je zit heel ver weg, en nu ben je ook op vakantie, mar ik ben gister teruggekomen van kerstvakantie .. met sneeuw!! Jeez 37 graden.. ik had -7 of -10.. -20 zelfs!! Ik heb 2 weken gesnowboard in Zwitserland, egt te fet!:D kmocht mee met een vriend van me:) keigaaaaaf:P bruut..whatver... ;) Hopelijk is mn kaart er -jaaaa ik heb cker aan je gedacht!!- als je terugkomt, ik heb er wellicht te veel postzegels opgeplakt, t paste nie helemaal, maar hopelijk genoeg:D njah... hopelijk is de vakantie leuk, je hebt nu eiglijk allemaal vakanties tijdens je soort van vakantie :P -soort van omdat je wel naar school gaat:P maar vakantie omdat je niet hier bent!- begrijp je et nog? ik ben vaag aant doen, sorry.. hihi. Maar ben best blij, behalve dat ik morgen al naar school moet, bleeeh geen zin. Ben benieuwd naar je volgende blog! Je kerst klonk erg leuk, je 2e mama lijkt me ook ontzettend aardig, goed dat je zo goed terecht bent gekomen:D hee maar trouwens, hoe was je OUD&NIEUW!!!????:D wasser -veel- vuurwerk???! m curious! Er was bij mij wel vuurwerk, maart was bewolkt en we zaten boven op de berg (het huisje stond onder aan de piste dus kon zo uit me bed op me board stappen:Pzo ongveer..) mjah kzag dus niet wat er int dal werd afgeschoten dus er was nie heeeeeel veel, maart was wel leuk, lekker doorgefeest tot s avonds laat en kwas eiglijk best wel veel verder dan aangeschoten, wel grappig, maart was de eerste keer!:P hihi, heb me wel vermaakt, ik heb echt zin om weers wat met je te doen, filmavond, museumpleindagje whatever:D en hee nogmaals, die hoed van je is egt dope schat:D (H) njah ..nu typ ik ook weer erg veel zie ik:P zonder witregels dus succes met lezen -handig om je opt einde succes te wensen-.. njah.. love you lieve Anna, khoor hopelijk snel weer van je, kisskisshughug kusjes liefs Andel YW:D!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 48318

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: