Summer! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Summer! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Summer!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

18 December 2008 | Australië, Broken Hill

Het is dan enidelijk zo ver, zomervakantie!!

Heey iedereen!

Dat was het dan, mijn vier en een halve maand met 7 meiden uit verschillende landen, culturen en eigenschappen. Vanaf het begin wisten we dat er nar 4,5 maand een eind aan zou komen en er 4 zouden vertrekken, maar als het dan zo ver is raakt het je wel. Er zitten al 4,5 maand op en de tijd vliegt echt voorbij..

Vrijdag was dan echt hun laatste dag en heb ik de hele avond en nacht met Emma opgetrokken om haar laatste avond zo leuk mogelijk te maken voor haar [aangezien de andere allemaal bij hun familie wouden zijn] en hebben we met veel mensen allemaal leuke dingen gedaan [we zijn zelfs het parkeerterrein van het 'winkelcentrum' uit gestuurd!]. Het is toch wel erg moeilijk om je op zo'n moment te bedenken dat je beste maatje er in minder dan 12 uur niet meer is. Super leuke avond gehad met mijn vrienden hier maar we moesten toch echt wel naar Ash en Emma huis omdat ze haar tas in moest pakken[een deel, de rest was al ingepakt]. En zo heb ik haar tot 3 uur ;s nachts moeten pushen om eht te doen en ik viel doodmoe in slaap om in 3 uur weer op te staan.
Zaterdag ochtend om 7 uur stonden we op het vliegveld[je] en het was echt heel bizar om mee te maken. Je ziet ze allemaal rond lopen maar je weet dat over een uur je ze niet meer zal zien voor je weer niet hoelang.. het voelt raar maar je kan het niet bevatten en zo maakten we [half onbewust] onze laatste praatjes, grapjes en foto's met elkaar. Omdat Emma op de houseboat als een smurf de halve avond 'can't live, if living is without you' had gezongen waren we erop gekomen om vlakvoordat ze op eht vliegtuig gingen met een paar mensen onze gezichten blauw te verven en dan dat te zingen. Het was zoooo geslaagd, met 3 mannen en meiden gingen we vol goede moed het meidentoilet in om het op te doen om er daarna uit te komen, toen we begonnen draaide iedereen zich om, en we wisten dat alleen de mensen die op de houseboat waren zullen begrijpen wat we deden, maar we deden het voor Emma. Daaran moesten ze allemaal opeens weg en was doeii zeggen heel moeilijk. Ik heb [min Anna] bijna geen goodbye kunnen zeggen, totaal niet tegen Carolina en dat was wel moeilijk! Viki en Anna zouden eingelijk naar Sydney vliegen maar door slechte weersomstandigheden gingen ze met de andere twee meiden naar Adelaide om daarvanuit door te vliegen naar Sydney.
Toen eht vliegtuig eenmaal uti het zich was heb ik echt antiegelijk gehuild. Het besef van ze zijn niet meer hier maar in dat vliegtuig daar kwam heel hard bij me aan. We zjin daarna naar maccas voor ontbijt gegaan en daarna hebben we wat rondgereden, maar ik ben de hele dag 'numb' geweest. Ik kreeg een smsje met de vraag hoe het ging en mijn anwoordt was, ik weet het niet, ik weet niet wat ik denk, ik weet niet wat ik voel, I'm lost. Maar ik heb daarna een superleuke avond en [zon]dag gehad en ik voelde me zondag en maandag al weer helemaal goed. Ik realiseer me nu dat de tijd heir echt heel snel gaat en je echt van alle smoet genieten. Ik ben veel bewuster van dingen geworden, en ik was al bewust.
Maandag was Carols by Candlelight en dat houd ik met zijn alle kerstliederen zingen! Het is blijkbaar nog nooit zo koud geweest daar, het is dan ook nog niet echt heet voor de tijd van het jaar maar het begint nu wel warmer te worden. We hebben de afgelopen weken meet regen gehad dan ze de laatste 25 jaar bij elkaar hebben gehad..
Voor de rest is school voer, lekker vakantie houden en weg gaan over 1,5 week, ZOMERVAKANTIE!! 1,5 maand niet naar school!

Zoals jullie misschien in mijn blog 'Reizen.'[lees het gerust nog een keer ;]] hebben gelezen, kreeg ik deze maand mijn 3de en laatste prik tegen een soort kanker. It's done!! Geen prikken meer, en de laatste deed nog geen eens pijn! ben blij dat ik eht gedaan heb!

Nou mensen, maak je over mij maar geen zorgen, ik mis de meiden wel heel erg maar ik geniet nog meer! Ik haal het wel!

Veel liefde vanuit Australie, Anna.

PS: al mijn foto;s komen op Facebook, er staan er al een paar op!

  • 18 December 2008 - 15:37

    Andel:

    Wat leuk voor je dat daarna zondag en maandag veel beter ging:D en wat n ont-zet-tend leuke hoed anna.. OMG!!
    Wel jammer, maar dat je nu ook nieuwe inzichten hebt gekregen vind ik egt super van je, hopelijk geniet je nog heeeeel veel -zonder prikken xD-
    Ik denk veel aan je, maar genietse schat!! (zonder mate:D :'))
    Love yaaa kusjes, loves, huggs, yw Andel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 48310

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: