Leaving is Believing. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Leaving is Believing. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Leaving is Believing.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

11 December 2008 | Australië, Broken Hill

En dan te bedenken dat ik er nog 6,5 maand zit!

Hooi iedereen.

Er zit weer een week op, en de weken hier gaan snel als je het niet hebt gemerkt. Overmorgen is het dan zo ver, onze reis naar het vliegveld om de meiden voor de laatste keer te zien in Australie. Jullie hebben al gemerkt dat het alles is waar ik de laatste tijd over praat maar dat is vooral omdat het een groot ding is en er veel gebeurd.

Vorige week vrijdag was het Emma's en Viki's farewell party in mijn huis. Een lange avond maar erg leuk en genoten van de mensen en het bij elkaar zijn, want dat gebeurd niet meer voor zaterdag. Niet dronken worden maar wel genieten, en zo hoort het ook.
Zaterdagavond was de kerstmisparty van AFS maar daarvoor hadden we de pageant en dat houdt in, op de achterkant van een ute met alle vlaggen van onze landen door de grote straat in een rij van auto's en trucks trots zijn op onszelf en wat we hier doen. Het kerstmis feest was erg leuk en ik heb eindelijk mijn Cowboyhoed gekregen [Oscar je bent jaloers als je het zien!] ik ben er zo blij mee en draag hem het liefst de hele tijd, maar ja, dat kan natuurlijk niet he. Maar het was erg leuk en sommige meiden lieten een paar traantjes vallen. Ik niet. Klein speechje gedaan voor de meiden, cadeautjes gegeven en gewoon genoten van de avond gezellig zijn met elkaar.
Zondag ben ik met Emma, frankrijk, en haar gastzusje Ashleigh naar Copi Holow geweest, een soort caravan park waar een meer was, zwemmen dus! Heel erg veel over dingen met Ash gepraat en erg genoten om even uit Broken Hill te zjin. Maandag lekker gezwommen toen iedereen op school zat en nog even een beetje meer gebruint.
Woensdag was onze laatste dag met ons 7 bij elkaar op Carolina's farewell.. Line en ik zijn toen op de Pokeys gaan spelen en hebben echt super veel lol gehad met geld van andere mensen te verliezen, geen zorgen, we hebben niks gestolen. Erg veel lol met de AFS mensen gehad en gewoon genoten van de avond.

Voor de rest gaat het hier met mij erg goed en doe ik gewoon me best om mijn eigen leventje hier op rails te houden. Want ook al gaan de meiden weg, mijn jaar is nog niet afgelopen dus ik moet gewoon blijven genieten. Vqandaag was ons laatste interview bij de radio en volgende week woensdag is het zo ver en gaan Kolbrun, Line en ik op de radio! Geen zorgen, we krijgen er een cd'tje van en een van ons zal het wel op het internet zetten en ik geef jullie de link. Ja, Anna op de radio die aan het vertellen is hoe goed NL is, met een par Nederlandse bandejs [nee geen Jan Smit of Marco Borsato, gatver].

Nou veel liefde vanuit het verre Australia, Dikke Kus, Anna.

  • 11 December 2008 - 12:36

    Marcel En Gaatske:

    Ja meis afscheid nemen is nooit leuk. Maar je zal ze vast nog wel een keer bezoeken.
    Gek he kerst in de zon. haha. Madelon zei vanmorgen... mam het is zo gek...ze zingen over een witte kerst op de radio hihi :).
    Je wordt echt beroemd daar zeg. Eerst de krant en nu op de radio. Gaaf zeg. We kennen een beroemdheid haha ;).
    Veel plezier met alles wat je doet en gaat doen en geniet van de heerlijk bruinende zon :)!!!!!!
    Dikke kus en knuff uit Den Haag XXX

  • 11 December 2008 - 14:07

    Lisa:

    Klinkt goed oennoe :) Alleen sheize en treurig dat je afscheid moet nemen, maarja dat moest je ook van ons en ons zie je ook weer terug :D dus! Geniet er van. KOES

  • 11 December 2008 - 18:58

    Eva:

    Hey An!

    Ik heb net weer al je foto's gekeken. ziet er zo gezellig uit! je zult die meiden idd vast gaan missen... komen er wel weer nieuwe mensen?

    hou je taai en geniet! (K)

  • 12 December 2008 - 11:15

    Andel:

    Wajoooh Anna op de radio, leeeeiiiip:D:P fet, word je nu een lokale beroemdheid ofzo (H) ^^ ... als je maar voor ons hetzelfde blijft:') ;)
    loves, yw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 48315

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: