Warmte. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Warmte. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Warmte.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

04 December 2008 | Australië, Broken Hill

Hey iedereen, het is weer zover voor een nieuwe blog!

Het begint warm te worden, vorige week was het niet echt leker weer met stormen en regen maar de laatste dagen is het weer om hoog gegaan en een paar dagen boven de 30 geweest!

Op vrijdag ben ik naar een verjaardags feest van een schoolgenoot gegaan [je zit hier niet in dezelfde klas maar jaar, omdat je je eigen vakken kiest] het was echt een super leuke avond waar we een familie hebben gesticht, echt te leuk en o pschool hebben we het er nog elke dag over, ik ben de moeder en heb 3 kinderen waarvan twee retarted, Anna uit Denemarken is er een van en Emma uit Frankrijk is de andere, maar zij is niet retarted! Het was gewoon een avond vol lol met mensen van school en het was erg gezellig!

Zaterdag was een drukke dag dat begon met 6 uur slaap. Om 12 uur had ik een bruiloft, die erg kort was, met daarna een engagement party gevolgd door een afscheidsfeest [:(] wisselend met een verjaardagsfeestje om de hoek. Ik had een erg leuk jurkje van Emma geleend en ging vol goede moed en weinig slaap de dag in, too bad dat eht weer neit echt meezat maar ik heb het overleefd. De bruiloft was meer een soort van kort Ja's en I do's heen en weer en toen gingen we er al weer vandoor. De engagement party was erg leuk en gezellig en had lekker eten! Het afscheidsfeest was erg leuk en we hebben echt super foto's gemaakt, voor de mensen met facebook, check dat, staan erg veel op met mij! Het was gewoon heel fijn om met de meiden samen te zijn en te genieten van alles. Na een tijdje zijn we naar het verjaardagsfeestje om de hoek gegaan om even 30 minuten langs te gaan en hallo te zeggen tegen iedereen, erg fijn sfeertje maar neit zo leuk als het afscheidsfeest dus we gingen snel weer terug. Het was een lange avond geworden en we waren om 4 uur thuis. Om tien uur haalde Brock mij en Emma op om naar Maacas te gaan en daar hebben we met andere mensen van het feest onbeten. Daarna zijn Emma en ik naar brock gegaan en hebben, Married in Las Vegas [als het zo heet], Hooligan & 300 gekeken. het was echt een super weekend met veel lol en ik heb echt beter vriendschappen gemaakt!

Voor de rest is de week rustig verlopen en zijn ik en de meiden [min Line] naar de Hill gegaan om foto's te maken, het is gewoon zo fijn om de laatste dagen samen door te brengen! Dinsdag was een Italiaanse student uit Mildura hier en we hebben bij mij thuis gegeten en gezwommen en een gezellige avond gehad! Gister ben ik naar Bocce gegaan wat de laatste keer was dit seizoen, en mijn gastbroer en het mannen AFS team zijn nummer een geworden, wij zijn als 3de geeindigt waar we zelf erg trots op zijn. We hebben een cool geel Australia T-shirt gekregen een een heel coole certificate met lieve dingen erop!
Omdat het Emma's verjaardag is de week nadat ze weg gaat hebben we vandaag een soort mini-fake verjaardagje gedaan en zjin we met een paar mensen naar het, nieuwe, zwembad gegaan, ook al was het niet heel warm, het was echt lachen!

Morgen is Emma's en Viki's afscheidsfeest bij mij thuis en ik kijk er erg naar uit om weer met alle meiden te zijn. Zaterdag is de kerstmisparty van AFS wat heel leuk word en waar ik zeker ga genieten. Zondag vertrek ik met Emma en haar gastgezin voor 2 dagen in de buurt van Minindee om maandag terug te komen en dinsdag is Carolina's afscheidsfeest. Woensdag zal ons laatste maal met ze alle zijn en ik kijk er heel erg tegen op. Ik hou echt van die meiden...

Heel veel liefde vanuit Australie, Dikke kus, Anna.

  • 04 December 2008 - 12:57

    Lisa:

    Heej anna :D Jezus wijf, ik heb jke foto's even bekeken op facebook, het ziet er echt geweldig uit!
    Op elke foto ben je heeel gelukkig (soms komt t door de drank denk ik?) Maar je hebt daar echt een reuzetijd geloof ik en daar ben ik heel blij mee, ik had je nog duizend keer zo hard gemist als je daar een beetje in de je eentje rummikub zat te spelen.

    Geniet er nog zo veel mogelijk van met alle leuke wijven om je heen !
    <3!

  • 04 December 2008 - 18:06

    Marcel En Gaatske.:

    Ja nu weten we het wel hoor....dat het bij jullie lekker warm is hahahahaha :). Stuur de graden die je teveel zijn maar naar hier!!!!
    Veel fun met al je feestjes en denk maar....er blijven genoeg leuke mensen over...toch?? En je kunt ze altijd later nog gaan opzoeken ;).
    Voeg me even toe op facebook dan kunnen wij ook je foto's zien!!!!!!!
    Dikke kus en knuff uit Den Haag.XXX

  • 05 December 2008 - 16:26

    Andel:

    He wat jammer dat ze moetne gaan, maar wat n leuke dingen doe je tog met ze!! En wat fet dat je 3e bent gworden schatteke, m so proud:D:D Jezus, jij gaat ook maar feestjefeestfeestje etc af:P hihi, je bent nu wel aardig wat gewend, we gaan wat van je verwachten hoor!!:P niks bijslapen in nederland mwuhahahah.. anyway, tis hier iig niet zo warm, njah mn voorhoofd was et wel helaas (khad dinsdag t/m dondrdag tussen de 38.5 en 40 graden koorts:S (jah, 40 graden op me verjaardag:P maart was wel leuk verder:D dankje nog voor je berichtje:D) anyway, kmoest weer aan je denken ivm je armbandje enzo en kheb em ook zeker omghad!!!:D kga ff kijken of ik die foto's kan checken want kheb geen facebook, iig nog heel veel plezier, en hopelijk wordt het leuk emt Emma en haar familie, en natuurlijk ook bij Caroline.. have fun, party-se! kusjes y-trotse-w xxxhuggxxx.

  • 05 December 2008 - 18:45

    Bianca:

    Heey heey Anne!!

    Oef..succes met de hitte, wat een gezweet zal dat zijn op al die feestjes ;) :P

    En ja..afscheid; part of the deal. Gelukkig heb je goede vriendschappen opgebouwd. ik hoop vooor je dat jullie nog wel veel contact houden.

    groeten,
    Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 48310

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: