Te Laat - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Te Laat - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Te Laat

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 November 2008 | Australië, Broken Hill

Hey iedereen.

Het is twaalf uur 's nachts en ik ben totaal door mijn inspiratie heen. Ik ben een essay voor muziek aan het schrijven en ben er echt ziek van, en ik moet nog zo veel andere dingen doen in de nacht en ik heb het zo druk. Het is niet leuk. Hopelijk overleef ik het weekend want het wordt super druk!
Morgen heb ik een pool-party en blijf daarna bij Ash en Emma slapen en zaterdag moet ik voor 11 uur thuis zijn want ik heb een brluioft, engangement party + see-you-later party. Niet dat het weekend daarna rustiger word maar okey.

Mijn week is erg rustig gewest. Vorige weekend was erg druk en ik ben voor het eerst uitgegaan in BH, wat erg gezellig was maar er is hier gewoon niet zoveel. We gingen eerst naar een soort cocktailbar iets [wat er gewon utiziet als een pub] waar op zatedag 2 voor 1 cocktailnight is. Erg leuk maar we meosten de cocktail achterover slaan om in de club te komen voor 12, we hadden mijn nichtjes balletconcert ervoor dus waren wat later klaar en moesten even haasten!] daarna zijn we naar de club gegaan wat erg saai was in het begin maar na wat drankjes[ik schreef drinkjes..]hebben we ons erg vermaakt!Maar, heb mijn pubcrawl nog niet gehad dus kan niet wachten!

De dagen aftellen, dat is wat we doen. zaterdag over 2 weken precies vertrekken, Anna, Emma, Viki en Carolina terug naar hun eigen land, Denemarken, Frankijk, Tjechie en Brazilie. Shit, mijn zusje gaat weg, mijn naamgenoot gaat weg, mijn franse buddie gaat weg, mijn gekke tjechische vriending gaat weg. het gaat zeker een heel grote leegte worden en ik ga het er heel moeilijk mee hebben, maar dat mag ook wel, vind ik. Want ze zijn er 4 maanden voro mij geweest, hebben me gesteund op mijn moeilijke momenten, en dat heb ik ook voor hun gedaan. Maar we bekijken het nu zo, we hebben nog 2 weken, en we maken er het beste van!

ik heb vandaag wat foto's afgeprint en ik ben er erg blij mee.

Nou ik hou het maar kort want ik moet het echt af maken en naar bed, ik vind dit niet leuk! Al ben ik nog steeds heel vrolijk aan het lachen en met Willem aan het praten op hyves. I kan gewoon neit chaggie zijn :D

ik hou van jullie, hele dikke kus, Anna.

  • 27 November 2008 - 15:18

    Andel:

    Vind ik ook, niet chaggie zijn!:P Maar als je wilt praten ben ik er voor je Anna:) en ik denk dat wel meer mensen er dan zullen zijn. Wat jammer dat iedereen nou moet vertrekken, maar jij gaat dat ook ooit doen, maar er iets van!

    kheb kapotveelhonger dus kga ff wat eten denk ik. Maaruhm, nog veel plezier met die mensen voordat ze weggaan!! En maak je niet te druk want er zullen nieuwe mensen voor je komen tog?? Hou me op de hoogte!:P:D Love ya kusjes yw.

  • 28 November 2008 - 20:53

    Marieke:

    Hey anna! soms vind ik het echt zo gek dat je zo ver weg zit. Door al het contact heb ik niet het gevoel dat je heel ver weg bent. Wat kut dat iedereen weg gaat! dat wordt weer even helemaal op eigen kracht, australie veroveren. Of komen er weer nieuwe zusjes en vriendinnen voor in de plaats?
    Ik ben net naar een toneelstuk van 11C gegaan. Romeo en Julia. Erg leuk, maar ook best droog. Morgen gaan we met zn allen naar wouter, dan viert hij zijn verjaardag alvast, want maandag 1 dec. wordt hij 18! En ik vandaag precies over een maand! jeeej. volgende week Sinterklaas. Ga jij dat nog invoeren in je gezin? of ben je blij dat je er even van verlost bent? Nou lievie! Heel veel plezier! niet in een te diepe dip komen na het afscheid hè. Kus, Marieke.
    P.S. heb je ons verjaarskaartje nog ontvangen?

  • 30 November 2008 - 06:07

    Madelon:

    Hoi Anna!!!!
    Ik blijf het gek vinden dat ik al vakantie heb en jij nog druk bezig bent met essays enzo schrijven. Het is bijna oneerlijk!!!
    Ik begrijp precies wat je bedoelt dat iedereen weg gaat. Hier in Tassie gaat iedereen ook weg (tussen over 2 weken en een maand) en ben ik hier dus nog maar in m'n uppie want d'r komt dus niemand meer terug :@ . Ik ben dan zeg maar de enigste met 1 andere meid hier namens AFS en zij zit aan de andere kant van Tassie. Maar goed... we hebben niets te klagen toch???
    Ga je nog steeds op de safari??? Heb je d'r zin in??? Ik wilde dat ik ook mee kon maar goed... ik heb d'r al 1 achter de rug :D .
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 48310

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: