Aangekomen - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

13 November 2008 | Australië, Broken Hill

G'day iedereen!

Zoals je wel hebt gelezen is mijn blog titel aangekomen, en ja mensen, aangekomen, wel 3 kilo, is dat niet ontzettend goed? Ik ben echt vet trots op mezelf.. wauw dat klinkt wel heel erg anorexia he? No, puh, ik eet lekker veel dus ben trots op mezelf!

Zoals ik al had gezegd, Mama Mia weekend, en leuk dat het was! Vrijdag ben ik bij mijn gastzus blijven slapen om met de kinderen te spelen en Mama Mia te bekijken, voor de tweede keer in 2 dagen. Zo gezegd zo gedaan, veel lol gehad en Brock [vrijwilliger] kwam ook dus dat was veel lol. Zaterdag ben ik daar de hele dag geweest en hebben Line en ik de hele dag DS gespeeld, Bomberman!! Daarna ben ik naar huis gegaan om even bij te komen en 2 uur later kwam Line naar mij en hebben we nog een keer Mama Mia gekeken alleen nu de meezing, erg leuk en loud! Haha, zondag zijn we naar Brock gegaan om cd's voor de houseboat, wat dit weekend is maar dat komt later, te maken, we hebben er volgens mij 33, 1 dag 10 uur 23 minuten en 10 seconden. Oh My..och we zitten er 3,5 dag op in totaal!

School ging erg relaxt en gister heb ik tot 5 uur in de brandende zon kinderen les gevene met mijn Sport Choaching class. Het was erg leuk maar ook een heel lange dag. Om 9 uur op school, toen spullen gepakt en een potje voetbal gespeeld, waar ik de winnende goal had gestuurd en kreeg veel complimenten van de jongens ervoor, dat was erg leuk! Daarna daar naartoe gegaan om alles klaar te zetten, toen anderhalf uur verveeld en toen begon het en hebben we 4 uur met de kinderen dingen gedaan, erg leuk! Daarna ben ik naar mijn ichtjes netbal game gegaan om daarna naar Maccers te gaan en daarna naar Bocce, met 12-6 gewonnen, we zitten zeker weten in de semi-finals! We zijn zo trots op elkaar!

Dit weekend ziet er zo uit: Morgen vertrekken we met zijn alle naar Mildura om na het kopen van de alchohol naar de houseboats te gaan en ons te settlen. Dan gaan we varen en heel veel drinken tot maandag ochtend als we weg moeten, zaterdag avond ik cocktailnight en zondag avond een groot feest voor mijn verjaardag de maandag! Ik wordt gewoon 18, dat is best oud mensen!

Vavond ga ik met Line en waarschijnlijk Caroline, Anna en Kolbrun naar Saw V!! Line en ik staan er echt al weken om te springen en sinds we weten dat het vavond voor eht eerst heir is munnen we nergens anders meer over praten, omg!!! Daarna blivjen Line en Kolbrun slapen en komt Emma ook! Morgen vertekken we namelijk om 8.30. Geen school tot dinsdag!

Het is hier de laatste dagen erg wamr, 33 graden tot 38 graden, en het is nog geen eens zomer. Oh My..

Als jullie mij maandag willen bellen of smsen, je bent van harte welkom, ik vind het erg leuk, maar het hoeft niet! mijn nummer is:

0412290430

Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om de codes van Australie op te zoeken en in een reactie te schrijven zou ik dat zeer op prijs stellen want ik heb geen idee.

Nou veel liefde vanuit Australie,
Anna!

  • 13 November 2008 - 08:23

    Bianca:

    Vet trots....leuk woordgrapje over het aankomen ;) ;)

    en alst nu al zo waar is... good luck in summer!

    geniet van je verjaardag!

    groetjes,
    Bianca

  • 13 November 2008 - 12:22

    Peter:

    Heej Anna.

    Goed bezig hoor. Semi Fanals :shock:... kunnen ze dat wel handlen van een nieuwkomer?

    Het int toegangsnummer van Austalie is 61. Dwz dat je of +61 of 0061 kunt bellen.

    Alvast gefeliciteerd en maak er een geweldig feest van. :cheers:

    XP

  • 15 November 2008 - 21:11

    Andel:

    heey lieve anna, ik heb je nummer in me mobiel, en met de australishceshit ervoor .. en me mobieltje herkende die vanmiddag dus ik MOET je nummer wel hebben. enuhm weetje, die 3 kilo staat je goed meid;) en hellup, je wordt al echt een voetbalrpo... omg kga et niet meer tegen je op kunnen nemen aaah kmoet miss ook maar gaan oefenen:P ANyway, je mag wel wat hitte hiernaartoe blazen want ondanks dat het af en toe wel aangenaam is -voor zover kou dat kan zijn- is af en toe ook gwoon niet fijn en gwoon TE koud!! Maar kheb en nieuwe muts.. jeejj!! En kheb ene snowboardbroek, ben er zo blij mee want ik ga 2 weken snowboarden in de kerstvakantie. Dan ben ik net als jij neit thuis met Kerst en oud en nieuw enzo, waaah. Dan ga ik echt aan je denken! Dat doe ik nu ook vaak hoor, misschien wel idere dag*-) hmm maar dan moet ik et ff voor je gaan bijhouden. Weetje, tis gwoon ook vaak een kleine -rare- gedachte ofzo die dan in me opkomt, of gwoon dat je zover weg bent en ik je mis:D (L) maaruhm, je klonk wel nogsteeds heel lief en leuk aan de telefoon, gloof dat het wel goed zit daar;) Maaruhm njah... kga denk ik maars zo slapen want kheb wel n beetje n slaaptekort de laatste tijd. Ik weet niet hoe je het kan uithoudne, als je elke keer vertelt over hoe weinig je slaapt en hoeveel en wat voorn leuke dingen je allemaal doet!! Njah, veel succes ermee, en met school enzo en nog heel veel plezier, ik hou van je:D(L) xx yw.

  • 15 November 2008 - 21:12

    Andel:

    heey lieve anna, ik heb je nummer in me mobiel, en met de australishceshit ervoor .. en me mobieltje herkende die vanmiddag dus ik MOET je nummer wel hebben. enuhm weetje, die 3 kilo staat je goed meid;) en hellup, je wordt al echt een voetbalrpo... omg kga et niet meer tegen je op kunnen nemen aaah kmoet miss ook maar gaan oefenen:P ANyway, je mag wel wat hitte hiernaartoe blazen want ondanks dat het af en toe wel aangenaam is -voor zover kou dat kan zijn- is af en toe ook gwoon niet fijn en gwoon TE koud!! Maar kheb en nieuwe muts.. jeejj!! En kheb ene snowboardbroek, ben er zo blij mee want ik ga 2 weken snowboarden in de kerstvakantie. Dan ben ik net als jij neit thuis met Kerst en oud en nieuw enzo, waaah. Dan ga ik echt aan je denken! Dat doe ik nu ook vaak hoor, misschien wel idere dag*-) hmm maar dan moet ik et ff voor je gaan bijhouden. Weetje, tis gwoon ook vaak een kleine -rare- gedachte ofzo die dan in me opkomt, of gwoon dat je zover weg bent en ik je mis:D (L) maaruhm, je klonk wel nogsteeds heel lief en leuk aan de telefoon, gloof dat het wel goed zit daar;) Maaruhm njah... kga denk ik maars zo slapen want kheb wel n beetje n slaaptekort de laatste tijd. Ik weet niet hoe je het kan uithoudne, als je elke keer vertelt over hoe weinig je slaapt en hoeveel en wat voorn leuke dingen je allemaal doet!! Njah, veel succes ermee, en met school enzo en nog heel veel plezier, ik hou van je:D(L) xx yw.

  • 15 November 2008 - 21:13

    Andel:

    oeps dubbel, dr gebeurde iets raars met de computer(A) wat n kangoeroekutje ist tog:P xD
    oja weltruste Anna!!:D (ps tis hier kwart over 10 en ik ga slapen.. omg:P)

  • 17 November 2008 - 14:48

    Stijn:

    Hee zus, was de rest van je verjaardag nog leuk? Was iig leuk om je ff te spreken!!

    Je nummer is +61412290430.

    Groetjes en spreek je snel!!

  • 17 November 2008 - 17:14

    BELLE:

    GEFELICITEEEEERD!!!!:D:D:D:D:D
    dikke fissa gevierd?
    dikke verjaardskus+knuffel van mij!

  • 19 November 2008 - 21:48

    Eva:

    ANNA! beetje laat maar....
    GEFELICITEERD!
    vond het leuk laatst je stem even te horen!

    hoop dat je een geweldige 18 birthday hebt gehad daar!!!

    dikke-achterstallige-verjaardagszoen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 48319

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: