14 weken. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu 14 weken. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

14 weken.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

06 November 2008 | Australië, Broken Hill

Goedenavond iedereen!

Ik bedacht me vandaag dat het 14 weken geleden is dat ik vertrok vanaf schiphol. Het voelt veel langer geleden!

Vorige week vrijdag had ik mijn nichtjes verjaardagsfeestje, je moet je hierbij voorstellen, 14 gillende meisjes in een huis en hyperactief dat ze zijn. Ik dacht dat ik dood ging maar al om al, het was wel erg leuk! Na het festje ben ik naar een halloweenfeest geweest waar ik met Emma, omdat we hetzelfde outfit hadden, naar toe was gegaan. Het was erg leuk en ik had gratis bier geregeld [oeps.. niet vertellen he!] maar we waren niet dronken en om 12.15 al weer thuis. Jullie moeten weten, feesten hier beginnen om 7 uur en gaan niet langer verder dan 1 of 2 uur 's nachts, dat is namelijk erg laat. Na het feestje ben ik bij Emma blijven slapen met Kolbrun [foto's van hun komen later ;]] Niet dat we echt geslapen hebben maar het was wel erg gezellig. In de ochtend na een ontbijt met ei en bacon hebben American Pie 1 en de helft van 2 gezien en daarna The Devil Wears Prada, leuke film! Daarna ben ik heel even thuis geweest om me daarna naar Line's huis te begeven om films te kijken, eerst keken we The Desent[omdat ze die moest[!] zien] en daarna The Sixth Sense, waar ik erg genoeg in slaap ben gevallen dus zaterdag is poging twee! Toen ben ik daar blijven slapen om zondag met hun naar de AFS meeting te gaan!
De meeting was erg leuk en gezellig en het is moeilijk te bedenken dat was de laatste echte meeting die we met alle meiden hadden, ik ga ze zo missen :[ Na de meeting was Jaydens verjaardagsfeestje maar gelukkig was dat ergens waar wij niet op ze te hoefden letten, want 17 renende jongens is ook niets niks..

Voor de rest is mijn week erg rustig geweest en ben vooral bijgekomen van het weekend, gister Bocce gewonnen met 12 tegen 4 dus daar waren we wel erg trots op!
Vandaag hebben we Mamma Mia gekocht en ik heb hem net al bekeken :D Dit weekend: Mamma Mia weekend!!!!

Nou, ik hoop dat jullie allmeaal leuke cadeautjes hebben gestuurd [nee hoor] Ik hou het kort deze week, maar zal volgende week mijn creativiteit weer in de strijd gooien. [aangezien het nu middernacht is :P]

Dikke kus en veel liefde vanuit Australie!
Kus, Anna.

  • 06 November 2008 - 13:58

    Andel:

    hey sgat, ik kan geen gepast cadeautje vinden.. ik stuur er pas een als ik een goeie heb! (maar kweetnie hoe lang dat gaat duren.. hmpff) kuszies.

  • 06 November 2008 - 15:53

    Marcel En Gaatske:

    Hee meis...leuk zeg al die feestjes!! Gaat het er anders aan toe dan in Nederland? En dan dat bocce. Ben toch wel benieuwd hoe het nou werkt. Is dat de originele naam van dat spel? Dan zoek ik het even op op het net.
    Je zal van Madelon wel gehoord hebben dat haar appo(opa) is overleden vorige week dinsdag. Vandaar ook dat ik niet meer op de chat ben geweest.
    Nou maak er weer een dolle boel van daar aan die kant!!!
    Dikke kus van ons!! XXX

  • 06 November 2008 - 17:40

    Lisawijf:

    Heeeej anna! sorry dat ik niet heb gereageerd op je smsje, dacht er net pas weer aan en blaah dan kan ik net zo goed een berichtje via internettos sturen right?? Je gastzusje heb ik eindelijk aangewezen gekregen. Maar ze lijkt me eigenlijk erg tevreden, ik zie haar altijd met andere meisjes om haar heen dus.. En ik zou ook niet echt weten met wat voor line ik op haar af zou moeten gaan :P Ben blij dat je nog blij bent, daar aan de andere kant van de wereld :) Maar ik heb geen cadeautje op gestuurd :| Het spijt me.. weetje? ik ga het gewoon nog doen! ik ga je nog een cadeautje sturen, maar dan komt ie dus niet op je verjaardag aan. T wordt vast een oliebol ofzo :D
    doeiii leuke annaaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 48311

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: