Weer een week? - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Weer een week? - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Weer een week?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

30 Oktober 2008 | Australië, Broken Hill

Hello!

Ik wordt een beetje moe. Hmm. Ik weet niet waarvan maar ben zo moe de laatste dagen, waarschijnlijk het terug naar school gaan en het concentreren in elke les. Maar ook het weer, het was vandaag 38 graden. Echt belachelijk heet. Ik weet niet hoe ik warmer ga overleven. Prut. Het klinkt lekker maar wacht maar tot je op school zit en je niet wilt bewegen maar je moet omdat de stomme bel gaat.

Maar okey.
Maandag was weer 'lekker' naar school. Ah ik vind school zo vervelend hier. Je denkt misschien dat het daar saai is maar hier doe je niets anders dan uit je neus eten voor de hele dag. Niet altijd natuurlijk want soms doen we wel wat. Maar het is gewoon niet intressant en erg laag niveau. Maar okey, hoe stom ik het ook vind, ik moet gaan. Dus ja, mandag wouden al veel mensen mijn tattoo bewonderen. Nou dat mag natuurlijk altijd ook al was die nog al 'bruised' na school ben ik naar Line's huis gegaan en daarna met haar host-mom mijn host-sis & kolbrun naar een soort wateryoga gegaan, ook al mochten Line en ik het water niet in [tattoo] zijn we wel gaan kijken, en we wouden erg graag het water in!

Dinsdag vroegen opeens allemaal mensen om mijn tattoo, ik kreeg het niet helemaal maar okey. Mijn 'bruise' was, en is, lekker geel maar toch vind iedereen hem erg cool! het was de tweelings (mijn host-sis kinderen) verjaardag dus na school snel cadeautjes kopen om me daarna klaar te maken om daarnaartoe te gaan. Erg leuk allemaal vooral als je bedenkt dat ze beide een DS hebben gekregen, dus ik ben niet meer de enige!!!! Ik wist neit dat ze er beide een kregen dus was blij verast dat ze er beide een kregen. Het was een heel gezellige avond en ik heb erg genoten van de spelletjes en het gezeldschap!

Woensdag was Bocce avond, eindelijk, jammer genoeg moesten we tegen de onverlsagen nummer een en dan ook nog op de moeilijkste baan.. Het zag er niet goed uit maar we gingen vol goede moet ernaartoe. Na school gingen we eerst met de Exchange studenten wat drinken met een lekker stukje karameltaart/cake erbij. Erg fijn gepraat en genoten en gewoon gezellig doen met elkaar! Dus wij klaar voor Bocce, flink ingemaakt, had ook niets anders verwacht..

Donderdag/vandaag zijn we na lunch bij Maccers te hebben gehad naar Kolbruns [nieuwe] huis gegaan om kostumms uit te zoeken voor een Halloween feestje morgen! We kijken er allemaal erg naar uit en hopelijk wordt het gezellig. Het was erg grappig om alle lelijke kostuums aan te trekken maar vooral erg lachwekkend!

Om even de vragen te beantwoorden,
Nee Lisa, ik gilde [gelukkig] niet van de pijn]Nee Sienna het zijn geen random sterren, het is het zuiderkruis, een sterrenbeeld die alleen op het zuiderlijk halfrond te zien is, hier dus. En vanaf het eerste moment dat ik het zag ben ik er verlieft op! :D En Andel, het is inderdaad in de binnnekant van mijn arm, mede doordat het dan niet ' in your face' is!

Voor de rest ook erg bedankt voor alle positieve reacties van mensen, ik vnd het altijd erg prettig om iets te lezen!

Ik begin nu wel een beetje mijn dipjes te krijgen, geen groote maar wel dat ik soms iemand mis, meestal zijn het maar een paar personen, vrienden, familie, what ever. Ook mis ik dingen die ik deed in A'dam. Geen specifieke dingen maar random dingen die ik, onbewust, deed. Soms wou ik gewoon even 'thuis' zijn en genieten van alles daar. Naar dat zet ik dan maar van me af en ga verder met mijn leven hier, ik kan niet echt iets anders doen.

Blijf vooral reageren en vertellen hoe het met je gaat, want ik ben wel degelijk geintresseerd!

Dikke kus en veel liefde vanuit Australie.
Anna.

PS: Had ik al gezegd dat het 38 graden was vandaag?

  • 30 Oktober 2008 - 11:42

    Bianca:

    Heey Anna!!

    Kun je het je voorstellen; hier hebben we alweer met nachtvorst en koude voeten en handen te maken!! Je mag wel een beetje kou van ons hebben. Die tatoot van je ziet er erg gaaf uit! Ik hoop voor je dat je niet al te veel dipjes zal krijgen!

    enne, succes op school! ;)

    groetjes,
    Bianca

  • 30 Oktober 2008 - 12:04

    Peter:

    Heej Anna...

    38 graden... phew... dat is zo'n 33 graden warmer dan wat het hier nu is... :P

    Er is nog veel meer moois te zien dan alleen het zuiderkruis hoor... maar hij is idd erg mooi.

    Deze week bij Pigeon Detectives geweest. Vette show... bij het eerste nummer kreeg ik gelijk een microfoon naar mn hoofd... miste me net.. vol tegen het hoofd van een meisje achter me.. dikke buil en een gebroken tand.. daarna gingen alle mircofoonslingeracties goed. Dit jaar nog maar 1 concert te gaan. De Kooks op 25 nov in de HMH... Benieuwd hoe lang ze nog door zullen gaan.. er zijn nog maar 2 orininele bandleden in de band volgens mij.. nu Paul er ook uit is..

    Groetjes

    P

  • 02 November 2008 - 14:13

    Andel:

    Heeeey lieve schat, jij bent nog steeds mijn held hoor! Vind het wel jammer voor je dat je niet ff een weekje naar huis kan maar tis egt super hoe je ermee omgaat! ZOu graag je komen bezoeken ofzo in ene vakantie maar helaas gaat dat ook niet egt, maar geloof dat je allemaal hele lieve, leuke en aardige mensen om je heen hebt en das natuurlijk ook errug fijn! EN kvind je tattoo nogsteeds egt fet:D Anna=cool^^
    Kben dit weekend n beetje ziek enzo, verkouden en shit... omdat het hier elke dag -50 graden is ofzo:P tis zo koud!! Kmis de herfst, we gaan al gelijk ove rnaar veeel te koude temperaturen, mjah.. weetnie of 38 graden nou ook zo'n pretje is:P denk ut nie(A) anyway, ik moet juist best wel veel doen op school, waarom dneken nou alle leraren dat als je vakantie hebt -gehad- dat je dan al je tijd aan school gaat besteden ("vakantie=tijd voor meer huiswerk!"?)mjah, you know me, I'll manage!:P En ik ken jou ook, dus jij doet dat too!;) Mjah, nog veel succes op school enzo, en veel plezier natuurlijk!
    kDenk aan je, kusjes & knuffels Andel (yw!(H));)

  • 03 November 2008 - 04:15

    Stijn:

    Hee zus!

    Jeetje, 38 graden! Da's wel wat anders dan hier in Canberra... Hier is het een graad of 24 schat ik zo. Best lekker eigenlijk!

    Ik ben een weekendje naar de kust geweest, was erg gaaf! En heb ook gesurft! Op Facebook kun je de foto's zien.

    Dikke kus en spreek je snel weer!
    Stijn

  • 03 November 2008 - 05:56

    Madelon:

    Hey Anna!
    Zo te horen gaat alles toppie bij jou! Is lekker warm bij jou zeg! Pff beetje te warm voor school! (hebben ze wel airco ofzo?) Ik woon denk ik op het koudste stukje Aussie! Het is hier NL klimaat heb ik het idee (zonder regen en veel wind gelukkig!).
    XX Madelon
    Ps gaan we nou nog wat in de vakantie doen met z'n allen?

  • 06 November 2008 - 09:07

    Siën:

    Wow lekker warm daar, brand je niet helemaal weg en heb je al van die sexy vervellingen op je been;) klinkt wel bissy (schrijf je dat zo, haha nou je begrijpt vast wel wat ik bedoel:P)
    maar cool dat het sterren in de nacht zijn, kan je toch nog een stukje van australië mee naar huis nemen:)ik heb net een aardrijkskunde SE gehad wat volgens mij wel goed ging. we worden allemaal helemaal gek van school, het word nu echt saai en nu komt het examen er toch echt aan.
    ohja ohja, laatst zei Dieuwer weer goes en ik kreeg spontane heimwee naar je:( want er was helemaal niemand om ons legendarische zinnetje af te maken...Oscar en ik lagen iig wel extreem dubbel haha. Het is hier lekker winterweer met mysterieuse mistige dagen en al. we gaan zaterdag weer een slaapfeestje houden in hele lange tijd en had gister oscar aan de phone over wie we gingen uitnodigen en wilde zeggen oh we moeten anna even uitnodigen, dan regelen we even een vliegtuig en dan kom je zo hupsakee naar ons toe. vind je dat ook een goed idee.
    oh de bel gaat van school, de pauze begint weer, ik moet weer gaan. nou ik zat net zo lekker in de flow van de lange berichtjes!
    ohja je bent al bijna 18!!! WOEH:P nou wacht maar af, je krijgt een super verassing op gestuurd en nee helaas kan ik me zelf niet even via de post versturen, dat zou wel een leuke verassing zijn, maarja. aaah jan willem gaat boos worden.
    laterr lieverd en talk to you soon!!! (L)(K)
    love ya:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 48310

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: