Flinders Ranges - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Flinders Ranges - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Flinders Ranges

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

26 Oktober 2008 | Australië, Broken Hill

Hey iedereen!

Omdat ik donderdag op schoolreis was en sinds gister ochtend niet thuis schrijf ik nu mijn blog van vorige week!

Ik ben dus op schoolreis geweest naar flinders Ranges, een berggebied tussen Broken Hill en Adelaide. Omgeven met bergen sliepen we elke avond in lekkere bedden maar toch was het heel erg koud in de nacht en ochtend.

Op zaterdag om 3 uur 's middags begon de Relay For Life, een gedoe voor [borst]kanker waar je rondjes loopt tot de volgende ochtend. Je hebt een team van een paar mensen en je wisselt af, dus je loopt niet de hele nacht maar je loopt bijvoorbeeld en uur en dan de andere groep. Om kwart voor acht in de ochtend stap ik in de auto klaar om op schoolreis te gaan, geen slaap, geen rust, helemaal niets en ik ga weg. Het viel allemaal super mee!

De eerste dag was wel zwaar want we hebben intotaal ongeveer 10 km gelopen waarvan 3 op en af een berg waren dus dat was wel zwaar met pijnlijke benen. Voor de rest heb ik erg genoten en veel nieuwe mensen ontmoet wat echt super is! Ik werd btw Miss Amsterdam genoemd, haha! Ik heb gewoon erg genoten ook al liepen we met 37 graden en was het meestal niet heel boeiend! Sommige meiden waren wel heel desperate voor beriek voor hun mobiel enzo en wij vondel dat nogal Gay maar okey. Ik wou niet naar huis maa ja, alles heeft een einde! [maar een worste heeft er twee ;]]

Toen ik thuis kwam had ik een pakketje gekregen, van Stijn :D [mijn broer!] en er zat Zelde voor mij DS in en ik sprong echt in het rond van vreugde. Om op die noot verder te gaan: Mensen zeiden dat ze me dingen wouden opsturen voor mijn verjaardag [17 november]. Ik zou dat natuurlijk super leuk vinden maar snak er niet naar. Omdat bijna niemand mijn adressheeft zal ik hem hier posten en ik zie wel wat ik ontvang en niet!:

Anna Sinnige
521 Blende Street
2880 Broken Hill NSW
Australia

Voel je niet gedwongen iets te sturen het is gewoon voor de mensen die dat willen doen.

Voor de rest heb ik gister samen met Line[Denemarken] en Brock[AFS vrijwilliger/returnee] een tattoo laten zetten. Natuurlijk niet dezelfde maar heb hem wel. Sorry voor Imme en Sienna, het is geen plak plaatje.

Nou ik blijf hier voorlopig nog even genieten.
Liefde vanuit Aussie.
Kus, Anna.

  • 26 Oktober 2008 - 10:39

    Bianca:

    Heey miss Amsterdam,

    zo lopen voor goed doel; das altijd mooi toch en goed voor de beentjes lees ik al ;)

    Super stoer dat je een tatoo hebt! Wat voor 1 is het of komen er nog foto's :) :)

    Groetjes uit NL
    Bianca

  • 26 Oktober 2008 - 10:42

    Marcel En Gaatske:

    Zoals ik net al zei...mooie tattoo.:)
    XXXXXXXX

  • 26 Oktober 2008 - 16:04

    Lisa:

    vetttt een tattoo! en hij is ook heeel mooi :D hahaha gilde je niet van de pijn? kus!

  • 27 Oktober 2008 - 05:21

    Stijn:

    Hee zus, ben blij dat Zelda je bevalt!!! Heb je hem al uitgespeeld?
    Die tattoo ziet er wel stoer uit hoor...!
    Ik bel je snel over de plannen voor de zomer!
    XXX

  • 27 Oktober 2008 - 17:26

    Siën:

    Wat gezellig klinkt dat, je kamp, ik weet wat je bedoeld over op kamp zijn en niet terug willen naar huis en lekker op "vakantie" blijven. maarja.
    maar wat cool dat je een tattoo hebt. is dat nou australië en random sterretjes? nou deze is door mij wel goedgekeurt hoor;) hij is echt heel erg leuk en annaish:)cute;)
    nou ik kijk uit naar je volgende verhaaltje:P
    hou van je en mis je en ik zal je verassen met je verjaardag;)
    lots of love from me from oh so cold "dutchland" hahaha

  • 28 Oktober 2008 - 18:42

    Andel:

    Wajooh fette tattoo Anna! Vind em mooi:D Ennuhm twas hier drnet zooooooooooooooo grijs.. echt onglooflijk. Maar dat lopen voor een goed doel.. ik ben trots op je!:):P
    Hee maar btw staat ie op de binnenkant van je arm? (je tatoeage) Anyway khoop dat je nog veel plezier hebt, kheb net n weekje vakantie ghad en viel wel mee:P lekker relax maaruhm nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel fun, lol, humor enzo ennuhm love you en hoop weer snel van je te horen.. = namelijk echt heel leuk:D
    loves, yw! (ps. kdraag je armbandje nogsteeds elke daaaag:))

  • 30 Oktober 2008 - 05:49

    ANNA!:

    neeedsss massive english translation :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 48310

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: