Warmte. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Warmte. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Warmte.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

16 Oktober 2008 | Australië, Broken Hill

Heey lezers!

De hitte is dan eindelijk begonnen, maar of ik er blij mee ben, dat is een tweede vraag. Het is elke dag rond de 30 graden [lees: min gister en eergister] en ik ga er echt dood aan! Het leukste is, als het nu al 30 is, dan wordt het in de zomer tussen de 40 - 50 graden.

Deze week was een week van rust en niet super veel doen. Gewoon genieten denk ik. Vrijdag kwam Carolina uit Brazilie hier om tot woensdag te logeren. Echt super gezellig en leuk!
Zaterdag en Zondag was Red Desert Live, een soort muziek festival dat super klein is en echt totaal prut maar he, wij gingen eten maken en dat was echt super gezellig. Het is zo leuk om te zien hoe close de AFS groep hier is, super vel vrijwilligers enzo, je kan altijd wel ergens je eitje kwijt! Vrijdag ging ik met mijn gastgezin, moeder, broer, zus + Line, Kolbrun en Carolina uit eten om naar een of ander iets te gaan waar de kok die ons zou helpen bij Red Desert Live. Het was allemaal erg leuk en gezellig en na het eten gingen Line, Kolbrun, Carolina en ik naar de film; The Stranger, de film die ik twee dagen voor vertrek in NL had gezien, maar oh wat was die weer geweldig! Zo goed!
Zaterdag en zondag gingen we allemaal dingen maken die de mensen die naar RDL kwamen konden kopen en eten, zondag heb ik zelfs Kameel geproeft! Erg lekker vlees, aangezien het geen sterke smaak heeft maar wel gewoon goed is!

Voor de rest is mijn school weer begonnen, echt kutje, het is super saai en totaal niet leuk, maar okey, hopelijk komt daar snel verandering in. Wat ik voor mijn examens heb gehaald?
Wiskune: 38%
Food Tech: 24%
Textiles: 22%
De rest weet ik momenteel niet of ben ik vergeten. Maar ik heb mijn best gedaan, meer kon ik neit doen.

Voor de rest wil ik nog even up-daten van mijn vorige weblog, zoals je misschien wel op mijn foto's hebt gezien, twee jongens, Johan[Zweden] en Eero[Finland] hebben beide een schaap 'vermoord' eht was om eerlijk te zijn best spektaculair[kut woord] want Ian, de leider of hoe je het wilt noemen, liet ons alle ingewanden zien enzo, echt cool!
En om ook even me te delen, het zijn neit alle foto's maar ik zal de rest er op zetten als ik terug kom van mijn Flinders Ranges trip met school.

Zaterdag is Relay For Live waar i kde hele avond/nacht ga lopen voor Breat Cancer...something en dan droppen ze ons om 8 uur 's ochtends op zondag af voor school voor onze reis. De 24ste kom ik terug!

Mijn broer hier heeft gister een tattoo laten zetten met een paar namen van familie erin, maar een naam is verkeerd gespeld, erg he?
De 25ste krijg ik mijn tattoo :D :D

Nou heel veel liefde en kusjes uit Australia!
Anna.

  • 16 Oktober 2008 - 11:51

    Marcel En Gaatske:

    Kameel????? Getsie!!!! Alleen het idee al haha. Ik zei toch al dat het heet zou worden. Eerst maar klagen dat het zo koud is en nu is het te warm :). Ach je zal er op den duur wel aan wennen toch? Daar gaan we dan maar vanuit haha. Veel plezier met de dingen die je weer gaat doen!!!!!!:).
    Dikke kus en knuff uit Den Haag XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 16 Oktober 2008 - 12:34

    Peter:

    heb net je foto's bekeken... pfff :mad: leuk tripje.

    Kameel is heerlijk. Toen wij in libie door de sahara aan het crossen waren aten we vooral rund, maar we wilden wel eens kameel proeven. Onze gids aan de chefkok vragen... kwam ie terug... 'jullie eten al 3 dagen kameel' :D :D :D

    Wat voor Tatoo ga je laten zetten, en waar?

    Ow, Razorlight was echt het einde. Geweldig. 23 nummers, waarvan 10 nieuwe. Heb bjorn en Johnny nog ff gesproken. Front row, 3 plectrums ... en ik heb johnny aan het praten gekregen tijdens de show :P

    Cheers

    P

  • 16 Oktober 2008 - 12:34

    Bianca:

    Jemig...kameel eten, tattoo´s laten zetten en schapen van binnen zien. Wat een dingen he! :P Gaaf man!! tja en die warmte....tis beter dan alle regen hiero denk ik? :P Ach ga in een ijsbad zitten en misschien komt het dan goed ;)

    have fun daaro!

    greetz,
    Bianca

  • 16 Oktober 2008 - 12:35

    Peter:

    ow, de mad smiley is boos geworden en niet zoals op hyves...

    ps. regen 12 graden hierzo... hoe bedoel je jaloers... wie ik... neeeeee hooor... ;-)

  • 25 Oktober 2008 - 10:50

    Imm En Siën:

    WAAAT KRIJG JE EEN TATTOO???????
    de hitte slaat wel erg aan he, hahaha!
    wat ga je voorn tattoo laten zetten. ooh het is al vandaag, aaaah anna heb je er wel goed over nagedacht en niet dat je opeens met een een tekening van dat "coole" vermoorde schaap op je kont heb staan he;)hahah
    kunstreis was geweldig, heb je ook nog een kaartje geschreven, moet het alleen nog even versturen. maar als je de tattoo heb, maak dan maar snel een foto, maar zeg als je blieft dat het een plaktattoo is;)
    kussen van je vriendinnen in holland!!

  • 28 Oktober 2008 - 18:46

    Andel:

    beetje late reactie maar tog... THE STRANGERS:| troooaaaaumaaa:P.. was er nu weer iemand die je hand fijnkneep(A)? Btw dat schaap klinkt wel fet, heb laatst een kalfjeshart moeten ontleden, ook erg gezellig.. En je tattoo is feeeetleuk:) kuszzies yw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 48319

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: