Skin. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Skin. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Skin.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

03 September 2008 | Australië, Broken Hill

Heey iedereen!!

Het is vandaag precies een maand geleden dat ik in Broken Hill landen!!
Om mijn blognaam uit te leggen, mijn nickname hier is Skin omdat er al een andere Anna was/is. Ik ben erg tevreden met mijn nickname en reageer al niet meer op Anna. Iedereen schrijft ook Skin, zelfs op belangerijke papieren. Maar mensen, voelgns mij begin ik aan te komen!
Hoe gaat het met iedereen? Dat wil ik wel eens weten!

Maar om over mijn week te vertellen want er is weer veel gebeurd!
Vrijdag liep ik in rust en in mijn music-zone [ben er al meerdere keren op aangesproken dat ik niet reageer op straat omdat ik naar mijn iPod luisterde] vliegt er opeens een vogel tegen mijn hoofd aan, en nee gelukkig niet zjin hele lichaam maar hij smakt me hard met zijn vleugel. Loop ik dinsdag terug van school hangen er dingen aan de bomen 'Pas op, vogels nestelen, ze vallen aan als je te dichtbij komt' Nu ben ik bang als ik over straat loop.. Vrijdag avond ben ik naar een ander gezin gegaan en hun zijn zijn wat mijn tweede gezin hier, ben er heel vaak en schiet met iedereen super veel op, er zitten twee andere exchange students waarvan eentje ook een nieuw is en een andere dochter is returnee, terug gekomen drie weken voordat ik aankwam. Daar waren we toen nog met een ander exchange meisje en iemand anders en hebben we de hele avond singstar gespeeld. Erg grappig!
Zaterdag ben ik naar danswedstijden van mijn kleine nichtje gegaan en dat was heel leuk en gezellig maar duurde wel heel lang allemaal. 's avonds ben ik ergens anders gaan slapen en hebben we films gekeken en hebben we guitar hero gespeeld, ik was de beste [duh]!!

Gisteravond waren mijn opa en oma 52 jaar getrouwd dus zijn we daarnaar toe gegaan en het was erg leuk ze te ontmoeten en mijn oom, die blijktbaar maar 1 arm heeft maar een puppie die zo schattig is!!

De lente is begonnen 3 dagen geleden en het weer is echt omhoog gegaan, de zon schijnt en het is heel lekker weer!

Ik kijk heel erg uit naar mijn trip die er als volgt uitziet:
Morgen ga ik met de trein en twee andere meisjes naar Adelaide daarna ga ik [zelf voor gekozen, hoefde niet] met een jongen uit Italie naar Adelaide Hills naar een gastgezin waar een miesje uit Oosterlijk zit! Ik kijk er erg naar uit hun te ontmoeten. Dan gaan we vrijdag naar het orientatiekamp tot zondag, daarna gaan ik en de andere twee meisjes uit Broken Hill in een beach house slapen en maandag gaan we naar de Adelaide Shows die heel leuk blijken te zijn en dinsdag gaan we weer terug naar Broken Hill. Het wordt echt super, en ik mis 4 dagen school!

Het gaat met mij heel erg goed! Ik geniet echt heel erg van elke dag en heb heel veel plezier, ik heb nog niet zo veel van Broken Hill gezien maar dat is alleen maar goed, ik heb er alle tijd voor en anders heb ik het hier snel gezien. Tot nu toe vind ik het heel leuk en prettig hier!

We zijn net terug van Bocce, wat snappen jullie niet want ik heb het echt uitgelegd zoals het is? En we hebben van onze moeders gewonnen! We staan tweede in onze poule, hoe goed!!

Ik ga zo mijn laatste dingen inpakken en klaarmaken voor bed want om 8 uur sta ik op het station! Kan niet wachten.

Liefde vanuit Australie.
Kus, Anna.

  • 03 September 2008 - 14:23

    Bianca:

    Hoi hoi!!

    met mij gaat alles goed. Het hectische leventje is weer begonne. Jeej! :P

    lente...hmm..ik vandaag net een winterjas gekocht gheehe :P Heeel veel plezier met de trip!! Kijk ui naar je foto's ;)

    greetz,
    Bianca

  • 03 September 2008 - 14:28

    Stijn:

    Hee zus! Lekker hoor dat je zo druk bezig bent!! Ik kan er over meepraten gelukkig! Ik heb ook nog amper iets van Canberra gezien... Als je dit nog van tevoren ziet: HEEL veel plezier op je reisje!

    Dikke hug,
    Stijn

  • 03 September 2008 - 14:35

    Andel:

    Wajoooh veeel plezier!! Je gaat het druk hebben maart klinkt wel fet, alle mensen daar zijn gwon gezellig ofzo:P hee maar hopelijk heb je allemaal fijne reizen en dagen enzo, en idd.. je gaat Broken Hill vast nog wel zien:P ennuhm om je vraag te beantwoorden jaaa gaat goed hoor, ben door de 1ste selectieronde vant Europees Jeugd Parlement team voor onze school heen, dus miss kom ik daarin:D:D:D lijkt me heel fet... en ik hbe nu iets meer dan n week met ene hele leuke jongen(A):P ennuhm, hoe gata het verder mj?? Je foto's zijn btw egt super:D houden zo!:D love ya, kusjekusjekusjehughugghugghugg yw.

  • 03 September 2008 - 14:42

    Lisa:

    Annaaaaa, ahum ik bedoel skin! nee annaaaaa klinkt beter:D je moet niet helemaaal gaan veraustralieren hè :D
    Ben net terug van school en heb een leuk school examen volledig verkloot maarja shit happens. Die vogel vond ik wel heel leuk om te lezen hahaha ik zag heel goed voor me hoe je m spaste. Nou ik mis je eigenlijk best wel heel erg! Maar dan is t heel erg leuk om te lezen dat je t leuk hebt :) En niet denken dat als ik geen berichtje achter laat dat ik tniet lees, ik lees ze allemaal!
    kus! en veel plezier morgeen

  • 03 September 2008 - 15:29

    Trud:

    He anna, heel veel plezier in Adelaide. Pas goed op jezelf.
    En die vogels: die waren niet bij de tien gevaarlijkste dieren in Australie. Kan je nagaan hoe gevaarlijk die zijn.
    Hallo Stijn!

  • 03 September 2008 - 15:39

    Belle:

    annaaaa! wat leuk allemaal:D heel veel plezierrrrr!!!! leef je helemaal uit meid, ik ben jaloers. het wordt hier steeds kouder grom grom. maar je moet die vogels gewoon terug aan vallen joh:P gewoon heel wijd met je armen gaan klapperen en schreeuwen, dan durfen ze je niet meer aan te vallenXD nu is het by the way weer jouw beurt voor een brief aan mij!:) hehehe;) nou, heel veel plezier en kick some ass over there.
    heel veel liefde van je beste vriendinnetje:)

  • 03 September 2008 - 15:46

    Siën:

    hey mops,

    zo druk schema heb jij;)
    oeh ik zie dat je je foto's erop hebt gezet. even checken hoe dik je bent geworden;) haha nee grappie:P
    het is hier weer kut weer geworden na een extreem zomers warm gezellig weekend. de uitmarkt was er wat gezellig was (oh wacht dit heb ik je al verteld op msn haha, maarja ik ga er weer voor om je een orgineel lang berichtje te schrijven:D)
    na zondag was ik echt officieel gesloopt door 22 uur werken, maar vandaag heb ik gekeken of ik al mijn geld binnen had van al dat werken en heb nu 270 euro op mijn bankrekening. weet je hoe f*ing rijk ik nu ben. en nu kan ik dat wel zeggen he (zie die dag dat we gingen schoolshoppen en dat ik al blij was met die 70 euro op mijn bankrekening haha;)) maar het werken was erg leuk, maar het festivalseizoen loopt nu een beetje af dus moeten imme en ik even een bediencursus volgen en dan kunnen we ook op andere gevalletjes (cateringen enzo) werken.
    heb jij trouwens genoeg geld als zakgeld daar of ga je een baantje nemen? lijkt me wel cool om daar in een cafetje te gaan werken:D

    maar wat cool dat je al die uitstapjes gaat doen met allemaal gezellige peoples.
    ohja maar dat beach huisje, is dat niet heel veel weg van jullie? want ik had niet echt de indruk dat de woestijn dicht bij het strand was;) hahaha. maar is het al erg warm daar aanb het worden, want wat is lekker lente warm in de australische termen?

    ohja ik moet je nu eigenlijk skin nu noemen he. hoezo eigenlijk skin en niet gewoon anna de 2e haha;)??

    zo ik ben er wel goed in, in die lange berichtjes he;)
    maar het leventje hier is een beetje gewoon, dood gegooit worden door school door de weeks en ik het weekend party-en en again, hw maken. dat's nu een beetje het leventje hier nu. het groepje voelt nu wel steeds kleiner worden nu jij er niet bent, wouter uit de klas is en oscar niet meer zo veel met ons om gaat. en aangezien nu veel mensen hun verjaardag feestje gaan vieren is het wel echt jammer dat je er niet bent:( we hebben een schoolfeest aangekomen wat ook een soort reuni is dus eigenlijk vind ik dat je dan even terug moet komen en met ons mee moet gaan party-en. maarja het is maar een advies. maar btw ik heb nog even gelet op je gastzusje uit italië, ze is iid wel gewoon dik en niet italiaans dik;) haha.

    omg dit word wel een extreem lang berichtje, ik hou maar op, want dan krijg je geen spastische ogen dankzij mij;)

    ey made, kusjes van mij!!
    en genietse van al je uitstapjes!!


  • 03 September 2008 - 19:37

    Peter:

    Howdy Skin,

    weer goed te lezen dat je je zo vermaakt daar beneden... Leuke trip. Go go.

    Heej, wat voor vogel was jou aan t aanvallen? Rainbow lorikeets of zo?

    Have fun

    P

  • 04 September 2008 - 12:07

    Marcel En Gaatske:

    Heeeeeeeel veeeeeeeel plezier!!!!!!!!
    XXXXXXXXXXXXXX

  • 08 September 2008 - 15:56

    Gina:

    Annaaaaaaaaaaaaaaaah!
    Super men wat je allemaal meemaakt daaro! Het is maandag,oja, en Mariet, Marian en ik zitten met zn 3en op de xxxs-redactie. Te rustig.
    Je krijgt van ons allemaal de groetjessss, we zwaaien! *Zwaai zwaai*

    Toedelzzzdeboedelzz,
    Gina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 48324

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: