Reizen. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Reizen. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Reizen.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 Augustus 2008 | Australië, Broken Hill

Hey geile mensen!

Om te beginnen wil ik mijn gemiste puntjes van vorige week even toevoegen aan dit bericht omdat ik het het noemen waard vond, dus:

Ik heb vorig week mijn eerste gevecht op school meegemaakt! En wees gerust ik heb niet gevochten maar blijkbaar plannen ze hier gevechten en gaan dan te keer. En het waren twee meisjes en omg, eentje bloede aan het eind... zo vaag. Ik heb een uur lang wtf en omg gezegd, ik was in shock.

We moeten voor Earth en Inviroment chocolade verkopen zodat onze schooltrip goedkoper is voor iedereen en het is echt grappig. En heel irritant want je gaat er echt blut aan, ze zijn zo goed. Je hebt allemaal verschillende en die mixen we [er zijn 1 en 2 dollars repen] en echt iedereen koopt ze in de pauze. Het is alleen irritant in je kamer, het lonkt naar je..

En nu over naar de orde van de dag! Ik heb gister mijn eertse HPV prik gehad en nu denken jullie allemaal wtf maar het is tegen cerveral cancer ofzo en het is hier gratis en het blijkt heel duur te zijn in Europa en overal in de wereld. In September krijg ik mijn tweede en in December mijn laatste.

De sigarette pakjes zijn hier nog viezer dan in Nederland want je ziet dan een voet waar de meeste tenen blauw en afgebrokkelt zijn en er mist een teen. En allemaal dat soort gore dingen. Ik ging een keer bijna over mijn nek, iewl.

Voor school krijg ik een speciale jaar 12 trui [al moet ik er flink geld voor betalen en heb ik geen keus] het wordt vast geil!

Volgende week zal mijn blog een dagje eerder gepost worden omdat ik weg ga! Wohow, ik ga met de twee andere meisjes naar orientatie kamp [waar we uiteindelijk met zijn 5en zijn...] en we vertekken donderdag met de bus en slapen dan bij vrijwilligers in Adelaide en gaan vrijdag ergens buiten Adelaide en blijven daar tot zondag en slapen dan in een beach house en gaan maandag naar de Adelaide shows [soort grote kermis] en gaan dinsdag terug, dat is vier dagen school missen!!!!

Wat ook gaaf is, we komen morgen met zijn drieen in de krant! Met foto en interview en al! Echt zo cool! het komt ook op het internet te staan dus ik post morgen de links als reactie op dit bericht dus wil je het zien log even in om mijn blog te checken!

Ik denk dat ik aardig begin in te settelen want ik heb me al verslapen! Op maandag nog wel. Ik keek op mijn horloge en bedacht me 2 seconden later dat ik al op school had moeten zijn.. oeps.

Ik heb vandaag eindelijk weer credit op mijn telefoon gezet en ik heb 30 gratis smsjes gewonnen, hoe sexy?

Voor de rest ben ik van het weekend naar mijn neefjes voetbal wedstrijd geweest heb ik veel lol gehad en voor de rest zijn mijn hersenen een beetje dood op het moment. Dus ik hou er mee op om jullie nutteloosheid te besparen/beperken.

Nog een laatste ding, ik ga heel veel reizen binnenkort, ik ga volgend weekend naar Adelaide, het weekend daarna ga ik met mijn gastfamilie weg dan heb ik examen en dan vakantie in de vakantie ga ik op Bushtrek [HET GAAT DOOR!!!!] en twee weken later ga ik op excursie met school voor een week, kijk er zo naar uit!

Ik begin blijkbaar aan te komen ofzo want ik heb 'more ass' gekregen, ik ben trots!
En oh, het word morgen 21 graden!

Veel liefde vanuit Australie.
Anna.

P.S: Ik upload de foto's zo snel mogelijk en doe ze bij mijn vorige en dit bericht, ik heb een foto in mijn uniform! En van Bocce[verwacht niet veel] en ik zal het nog een keer uitleggen later [we hebben gister weer gewonnen omdat de tegenstander niet kwam opdagen..]

P.S.S: Sienna post lekker lange berichten geniet erg als ik het lees!

  • 28 Augustus 2008 - 13:28

    PdH:

    Heej Anna,

    met de bus naar Adelaide? :shock: Als in 500 km... Have fun. Ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt tijdens je bushtrek..

    Cheers

  • 28 Augustus 2008 - 13:49

    Trud:

    tja, vechten doe je niet op de GGC. Verder ben ik benieuwd naar het aankomen. Hoeveel is er bij? More ass .. wat?v
    In ieder geval veel plezier op alle reizen.\
    liefs

  • 28 Augustus 2008 - 14:18

    Bianca:

    heeeyz Annaa

    yeey 21 graden :P dat is het hier ook ik hoop alleen voor jou dat je iets meer zon hebt dan wij hiero :P :P

    en lekker man dat je zoveel gaat reizen! suhuuuper daar willen we mooie pics van natuurlijk :P Verslapen is niet handig he; deed je dat in Adam ook al :P :P

    have fun en tot mails!

    groetjes,
    Bianca

  • 28 Augustus 2008 - 16:04

    Andel:

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj De Bushbush gaat door:D I'm so happy for you:D leuk me egt geweldig.. en je gaat egt fet veel reizen :O in ieder geval alvast een grote Have Fun!!:D En krijg maar niet de malaria of wat ze door ook hebben in verwegheiddaaro:P Jeeej Anna-Ass:P ;) daalijk krijg je nog fet:O onee die voetbal je eraf:D of najah, je weet wel, dat ene spel;):P Tklinkt nogsteeds leuk allemaal, (Y)top! veel plezier met de 21 graden btw.. hmpf, hiers nog gwoon nederland gloof ik, al krijgne we wel 'zomerse temperaturen' joepi!
    Nogmaals veel plezier :D (L) Xxxxx yw!!

  • 28 Augustus 2008 - 16:20

    Belle:

    anna! ik hoop echt dat de post er dit keer wat sneller over gaat doen en je mijn geile postpakketje krijgt voor je weggaat:D maar je gaat zo veeeeeel plezier hebben met al je reizen! jezus ik ben jaloers!!!!! gelukkig ga ik zelf ook naar griekenland om het te compenseren;) wat moet ik voorstellen bij een jou met ass:P wordt je zo dik dat we je uit vliegtuig kunnen rollen als je terug bent? lijkt me wel cool. wel veel plezier met 500 km met de bus! nou ja, jou kennende zul je je wel vermaken:D duh!
    dikke kus van je soulmate

  • 28 Augustus 2008 - 19:06

    Siën:

    yeeey je vind je lange berichtjes leuk:D!!!

    maar klinkt echt vet gezellig daar. en neem anders maar een leeg pakje sigaretten mee en shock even de rook mensen ermee, lijkt me wel heel melig haha.

    en oeh, anna in uniform, met een grotere ass, cool, dat moet ik zien hihi:D

    maar wat lekker dat het 21 is/word, bij ons is het ook rond de 20 graden, wel lekker:)

    nou ik moet je hellaas teleur stellen. dit word een kort berichtje;)

    kusjes en houdoe!!:P
    (L)!!!!

  • 30 Augustus 2008 - 07:54

    Anna:

    We zijn voorpagina nieuws!!

    Als je naar www.bdtruth.com.au gaat staan we aan de rechter kant! Het artikel is vast te lezen!

    En we gaan niet met de bus maar met de trein!:D

  • 01 September 2008 - 08:39

    Marcel En Gaatske:

    Heeee Anna. Wat gaaf dat artikel in de krant. hahaha beroemd in Broken Hill wow.
    Charmant hoor die schoolkleding.
    Veel plezier met de bushtrek.
    Dikke kus en knuff vanuit Den Haag XXXXXXXX

  • 01 September 2008 - 20:47

    Arjan:

    Heey Anna,

    heb nog niet echt veel aan je geschreven maar volg wel trouw je berichten

    maar jij gaat naar Adelaide? daar woont mijn tante, schijnt een hele leuke stad te zijn

    veel plezier,

    Arjan

  • 02 September 2008 - 00:59

    Wouter:

    AAAAAH Annaaaaa wat beleef jij n avonturen (okee... nu klink ik als een eng, volwassen persoon maar nou en)! Echt te vet :D Hier in NL is het allemaal lekker saai en vertrouwd, ik ben eigenlijk ook wel toe aan allemaal nieuwe dingen beleven WOOHOOO!

    Mooi uniform trouwens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 48326

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: