'I have Blik' - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu 'I have Blik' - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

'I have Blik'

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

01 Augustus 2008 | Australië, Melbourne

En zo zit ik hier dan. In Melbourne bij een vrijwilligster van AFS.
Net mijn mama aan de lijn gehad, altijd fijn, en ik voel dat ik er klaar voor ben.

Ik heb een erg leuke reis gehad met Madelon en de meiden en we hebben ons dan ook flink vermaakt. Addy ging zelfs nog een mooi sprookje vertellen! Wat wel minder was; er waren een paar zenders met films en series. En die werden dan herhaald totdat je aankwam. Zo heb ik twee keer Cloverfield met geluid een keer liplezend en een keer op de achter grond [was in gesprek met Madelon] gekeken. Hong Kong heeft echt een gaaf vleigveld. Jammer dat we al weer zo snel weg moesten. Of valt dat wel mee Addy? [die daar 8 uur vast zat om te wachten op haar volgende vlucht naar Perth]
Op weg naar Melbourne zat ik met Madelon in het vliegtuig alleen zat ze 30 rijen achter me :[
Ik heb twee keer een poging gewaagd Kong Fu Panda te kijken maar ik viel de hele tijd in slaap. Wat ik heb gezien, vond ik eingelijk niet zo spectaculair.. Voor de rest heb ik nog stukjes What Happens in Vegas, Will & Grace, Srubs, Frasier en nog wat dingen bekeken. Wel vermakelijk. Weet niet waarom ik al die blaadjes heb gekocht?

Morgen ben ik van plan lekker op mezelf Melbourne te verkennen en lekker de toerist uit hangen. Kan het nog beter? Och ja. Een dagje extra is altijd wel leuk.

Ik wil nog even sterkte aan Dikke Liz wensen morgen bij de dierenarts.
Dat ze maar een blaasontsteking mag hebben!

Nou later meer van Anna ik duik straks lekker mijn bedje in dromend van Broken Hill [waar we overheen zijn gevlogen maar omdat ik heel gay niet bij een raampje zat geen ene prut van heb gezien].

Groetjes uit Melbourne, Anna.
PS: Jullie vragen je wel af waarom mijn bericth, I have Blik heet. Op Hong Kong werd Madelon gevraagd wat ze in haar tas had en toen zei ze heel slim. I have blik. Fleur en ik gingen stuk.

  • 01 Augustus 2008 - 13:32

    Wouter:

    Omgod! Wanneer ga je dan naar Broken Hill? En hoe? Met de auto/bus/trein of vliegen weer?

  • 01 Augustus 2008 - 13:34

    Siën:

    hahaha, zo goed engels van der "I have blik", ze bedoelde toch een blikje, qua nederlands toch;)? klinkt super gezellig, en ik zei toch dat er genoeg te zien was op tv, alleen klonk je niet super vermaakt, maar tja de eerste paar uur zijn de films nog leuk, maar de andere 8 uur zijn wat minder spannend:P maar met wie ga je nu allemaal naar broken hill die je nu al hebt ontmoet? en zit er nog een protentional (huh hoe schrijf je dat haha:)cute girl tussen:D
    weet je toen ik gister naar huis toe fietste kon ik alleen maar denken, neeeeeee nu ga ik der super lang niet zien, maar toch had ik het gevoel alsof ik je over een maandje ofzo weer ga zien. nou misschien zie ik je wel op een webcam ofzo:P

    maar je bent in hongkong dus alleen op het vliegveld geweest? nouja kan ook leuk zijn he:P ik weet niet of je dit nog leest voordat je naar broken hill gaat, maar vandaag (ik weet niet hoe laat het nu bij jouw is, maar hier is het half 4 's middags) en morgen heel veel plezier in melbourne en veel plezier met de bus reis naar je desert huisje:P

    lief ik ga je missen, maar mis ons niet te veel, geniet maar lekker van alle nieuw indrukken die je als a.s aussi krijgt:P

    hou van mijnn australische vriendinnetje!!!

  • 01 Augustus 2008 - 13:49

    Andel:

    Waaaaaaah, Hong lijkt me egt fet, en hopelijk wast/ist leuk in Melbourne!! Wat leuk btw dat je zo snel schrijft schat, super! Tis wel ff wennen, dat ik je niet meer bij de appie kan tegen komen... Maar khoop dat het je daar bevalt, but everybody (L) Anna dus dat moet wel snor zitten:P:P
    Hele grote knuffel -hughughug- kuss yw:D

  • 01 Augustus 2008 - 14:09

    Stijn:

    Hee zus!
    Wat goed dat je er gewoon BENT! In Melbourne nog wel :D Veel plezier met het verkennen van de stad!! Je hebt daar dus nog een extra dagje, dat is ook wel lekker. Kun je vast de hotspots voor me zoeken ;)

    Goede reis nog naar Broken Hill, ben heel benieuwd naar je volgende berichtje!!!

    Kus, je broer

  • 01 Augustus 2008 - 17:20

    Lisa:

    Ze spelen blijkbaar precies t zelfde qua series af, als toen ik terug kwam van suriname.. Ben blij dat je vlucht goed is gegaan en dat je zo veel hebt geslapen, weet nog hoe dood ik ging van verveling... Veel plezier met de Melbourne-tour, volgens mn zus is t een hele leuke (rijke) stad! :D doegggg

  • 02 Augustus 2008 - 13:56

    Loes:

    He griet, dikke Liz is verschrikkelijk tekeer gegaan naar, bij en van de dokter. Het was heel moeilijk om haar in de bak te krijgen (ik heb nu een dikke hand omdat ze haar nagel in een spier zette). Maar toen ze thuis kwam was ze heel blij en gaf ze ons kopjes. Ze had waarschijnlijk inderdaad een blaasontsteking en is nu heel opgelucht dat ze geen pijn meer heeft (denken we). Zo nu weet iedereen hoe het met dikke Liz is.

  • 03 Augustus 2008 - 14:38

    Anna:

    Wouter, met een vliegtuigje.

    Sienna, nee geen blikje maar een soort vierkant blik ding met snoep erin voor haar gastgezin. Ja maar 11 maanden gaan zo voorbei. Het is nu heel raar enzo en ik kan me echt neit bedenken dat ik het 11 maanden ga overleven. Maar het gaat luken, moet het even wat tijd geven!!

    Zielig Liz. Het is ook zo'n raar beest.

  • 04 Augustus 2008 - 13:50

    Bianca:

    heey Anna!

    Hier een berichtje vanuit Venetie. GFelukkig heb je een goede reis gehad geen jetlag??

    melbourne...gaaf die stad wil ik ook nog wel eens zien.

    Bye bye,
    Bianca

  • 10 Augustus 2008 - 16:25

    Arjan:

    Dus je vertrok op mijn verjaardag!;)
    Hongkong airport, dat is dat schiereiland midden in de haven toch?

    fijn dat de reis blijkbaar erg meeviel
    Ik zat toen in Frankrijk maar heb wel ff aan je gedacht

    ciao

    Arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 48323

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: