Bijna! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

13 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Wauw iedereen dank voor het checken van mijn eerste officele blog.
Ja de vorige dus.

Er is heel veel gebeurd in de tussentijd en het grooteste punt is: Ik heb een gastgezin!
Het plaatje bovenaan de pagina is je waarschijnlijk al opgevallen. Nou dat is dus mijn toekomste thuis: Broken Hill. Het ligt 500km schuinboven Adelaide en heeft ongeveer 20.000 inwoners. Ik heb een gastbroer van 25 die, om even te melden, niet kan lezen en schrijven. Voor de rest heb ik een gastzus van 30 die 4 kinderen heeft.
Ik heb al best veel mail contact gehad met mijn Aussie moeder en het klikt erg goed. Mijn school heet heel toepasselijk: Broken Hill High School. Leuk toch? Vooral dat ik een uniform aan moet naar school!

Nu even een kort bericht over mijn reis: Ik vertek op 31 Juli om 14:00 vanaf schiphol en kom om 7:35 's ochtends aan in Hong Kong. Tevens splitsen hier de 5 meiden [waaronder ik dus] die voor de geweldige bestemming Australie hebben gekozen, om naar verschillende steden te vliegen. Ik vlieg samen met Madelon om 9:20 naar Melbourne waar ik om 20:25 plaatselijke aankom. Hier overnacht ik en vertek om 11:10 de volgende ochtend met het vliegtuig naar Adelaide waar ik om 12:00 uur aan kom. Om 14.20 verlaat ik Adelaide en om 15:30 kom ik aan in Broken Hill. 49 uur later dus. Wohow.


En dan nu, de details over mijn afscheidsfeest!!!!
Op 24 juli zal mijn afscheidsfeest worden gegeven in het Vondelpark te Amsterdam. Ik ben vanaf 16:00 [dat is dus 4 uur mensen] te vinden op het stukje bij het beeld van picasso in het midden van het Vondelpark. [dichtbij de ingang Emmastraat en bij het Blauwe Theehuis] dit gaat door totdat ik geen zin meer heb of kotsend door de weide aan het rollen ben. Dus, mensen, moet je werken tot 22? Kan je alleen iets later op de avond. Of juist eerder. Gewoon komen. Anders ga ik huilen. Er zal ook eten zijn dus maak je niet druk je zal niet verhongeren. Ik ben Anna you know.

Ik wil iedereen al bedanken voor de leuke reacties en support die ik heb ontvangen. Kom gerust langs in Aussie.

Om even leuke links te geven.
School: http://www.brokenhill-h.schools.nsw.edu.au/
Stad: http://www.brokenhill.nsw.gov.au/

Wil je meer weten over mijn afscheidsfeest mij, mijn reis of gewoon iets dat over niets gaat? Mag je me altijd bellen of smsen op:

0641560372.

Groetjes en hopelijk tot 24 juli,

Anna.

  • 13 Juli 2008 - 19:54

    Tatjana:

    wat gaaaaf! You rock dat je dit gaat doen.

  • 13 Juli 2008 - 19:58

    Appel-Sophie:

    Wow! Je hebt je gasthuis uiteindelijk gevonden (had ik dus niet door). Heel veel plezier :D


  • 13 Juli 2008 - 20:15

    Bianca Fortuin:

    heey heeyz,

    Suuper gaaf...en jeetje das een lange reis zeg!

    Ik zie op de schoolsite dat er ook school songs zijn. Die moet je dan wel ff gaan leren en gaan zingen om vervolgens te posten op youtube. Ik ben benieuwd naar je zangkwaliteiten ;)

    greetz,
    Bianca

  • 13 Juli 2008 - 20:16

    Stijn:

    Wat cool allemaal! Helaas kan ik niet bij je afscheidsfeestje zijn want dan ben ik zelf al in Australië! Weet je wat, dan houden we daar gewoon een welkomstfeestje ;)
    Succes nog met de voorbereidingen!
    x

  • 20 Juli 2008 - 12:04

    Wouter:

    Kokkkieeee jezus hoezo kan hij niet lezen en schrijven?

  • 27 Juli 2008 - 14:45

    Andel:

    Anna is stoer!! Anna is stoer!! Wel jammer dat je stoer gaat zijn in AUstalië maar nu ben je wel stoer(H), kga je missen meid, succes met je reis alvast!!:| cya soon kusje yw!

  • 27 Juli 2008 - 18:34

    De Gekste Shilla!:

    Wat een goed verhaal!
    Klinkt goed allemaal, hopelijk krijg je het idd chill met je gastouders.

    Helaas wist ik niet dat je al iets erop had staan, anders was ik wel even gekomen bij je afscheidsfeesie! Ookal moest ik werken ;)

    Alvast heel veel sterkte en veel plezier in Aussie!! maar dat zal wel lukken!

    We smse!!!

    Laterzzzzzzz Xx. De gekste Shilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 48320

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: