De eerste! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu De eerste! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

De eerste!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

11 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Heey iedereen.

Zoals jullie kunnen zien heb ik een dagboek aangemaakt waar jullie het komende jaar al mijn ups en downs, foto's en verhalen kunnen checken. Waar jullie berichten voor mij kunnen achterlaten en waar jullie kunnen genieten [als jullie dat willen] van mijn avontuur in het verre Australie. Ik hoop op jullie steun, wijze woorden en lieve reacties.
Ik ben van plan in het Nederlands te schrijven maar misschien verengels ik zo dat ik gewoon geen Nederlands meer kan :P

Hierbij kondig ik ook meteen mijn afscheidsfeest aan die 24 Juli zal plaats vinden in het Vondelpark te Amsterdam. Qua tijd ga ik zo van 15.00 uur af maar dat kan wijzigen.
Ben je dan niet in Nederland of kan je niet maar wil je wel graag afscheid nemen kan je me altijd mailen, bellen of wat dan ook om iets af te spreken. [of om gewoon een leuke dag te hebben]
Ik heb een leeg boek en ik zou het leuk vinden als iedereen die mij iets wil zeggen [liefdes verzoeken mogen ook] hier iets in te schrijven. Ik ga dit pas lezen als ik aan ben gekomen in mijn nieuwe land en het lijkt me leuk als het vol staat met leuke dingen. Je mag hem zelfs lenen als je er dingen in wilt plakken etc. etc. Foto's zijn altijd leuk om daar terug te zien. Het idee erachter is dat als ik in de put zit en ik mis de mensen in Nederland ik in het boek kan kijken en om me op te vrolijken. En natuurlijk gewoon omdat het leuk is om te lezen.

Ik hoop jullie allemaal goed op de hoogte te kunnen houden en veel lees plezier te geven.
Tot 24 Juli,

Anna.

  • 11 Juni 2008 - 18:17

    Eva:

    Je site staat in mijn favorieten ;)

    Tot snel weer!
    kus!

  • 11 Juni 2008 - 19:26

    Mieke :

    Hee Anna! Je staat ook in mijn favarieten!
    En ik wil wel gewoon iig 1 keer per maand (daar sta ik op!!) misschien vaker, een mailtje over hoe het daar is hoor!!(A):D
    Zie je de 24ste van wel:D Kus Mieke

  • 11 Juni 2008 - 20:39

    Arjan:

    *site toegevoegd!

    wil dan wel idd minimaal 1 keer per maand updates zien maar natuurlijk liever vaker:)

    kan zoals je weet de 24e niet dus moeten we maar ff een deze weken wat afspreken

    ciao

    Arjan

  • 11 Juni 2008 - 20:55

    Peter Den Hartog:

    Heeej Anna,

    goed idee hoor. Ik ga je belevenissen zeker volgen. We kunnen ook skypen als je wilt.

    Groetjes

    Peter

  • 11 Juni 2008 - 21:17

    Anna:

    Dank jullie!

    Van mijn moeder moet ik 1 keer per week plus foto.

    We zullen zien wat het wordt!

  • 13 Juni 2008 - 15:28

    Lisawijf =D:

    Heej gekke anna :D gelukkig ga je dit technologische boekje bijhouden want t gaat best lastig worden zonder jou in nl.. Nou ik kom de 14e terug uit suriname, maar weet niet hoe laat, laat ik nog weten! wil wel heel graag komen :) hopelijk kom ik dan een beetje nergerinnerig op de fissa :D Nou doei lieve anna! wel goed bijhouden hè ;)

  • 30 Juni 2008 - 15:10

    Dieuwertjee.:

    Bij mij ook:D.
    Ik kan de 24e niet:( dan zit ik in het verre Thailand..
    Dus daarvoor wil ik je wel nog een keer goed spreken hoor!
    Heel erg veel plezier.
    GENIET!
    Knuffel Dieuwer
    <3

  • 01 Juli 2008 - 16:32

    Andel:

    Heeey Anna, kga je wel missen hoor! En ik ben de 24ste niet in Adam:(
    ik sms je nog:D en ik ga je ook toevoegen in mijn favorieten!! Kusje Andel.

  • 23 Juli 2008 - 11:52

    Eva:

    an, hoe groot is dat afscheids boek van je?
    voor ik allerlei grootse plannen van me in een pocketboekje moet proppen...

    morgen afscheidsfeestje!!:D :(

  • 23 Juli 2008 - 12:16

    Eva:

    an, hoe groot is dat afscheids boek van je?
    voor ik allerlei grootse plannen van me in een pocketboekje moet proppen...

    morgen afscheidsfeestje!!:D :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 48324

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: