Bushies! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Bushies! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Bushies!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

17 April 2009 | Australië, Broken Hill

One week in the bush is a lifetime of experience.

Hello iedereen.

Het is weer tijd voor bushtrek. en dat houdt in, nieuwe exchangies leren kennen, een week lang gek doen emt AFS, vrienden voor het leven maken, veel lekker eten, lange dagen en korte nachten, warmte en koudheid, gezelligheid en nog meer gezelligheid.
Aka, een te gekke week met superveel plezier.

Ik kijk er naar uit 7 uurtjes per nacht te slapen, de hele dag pinpong te spelen maar vooral om mijn laatste trip met AFS zo goed mogelijk te maken en zoveel mogelijk te genieten.

Nu bushtrek eraan komt betekent dat ook dat mijn eerste week holidays erop zitten. Geen ramp want ik ben de laatste dagen zo aan het springen voor morgen!

Vorige week donderdag ben ik met een klein groepje mensen bij iemands huis gaan eten. een barby maar die begon pas heel laat dus eerst met wat vrienden rondgehangen wachtend tot de ander eklaar met werk waren. We hebben toen een heel leuk gesprek over de toekomst gehad en waar we alllemaal in 10 jaar wouden zijn enzo. En het was zo leuk om ideeen met elkaar te bespreken enzo. Maar jezus wat willen we allemaal veel doen! Voor de rest mensen, heb ik mijn eerste echte pimple, hoe heet het ook al weer? gehad, best interresant[??] moet ik jullie vertellen!

De rest van mijn vakantie heb ik met familie en vrienden besteed. Bij een vriend blijven slapen en tot laat monopoly gespeeld en plezier gehad en met de familie naar het park enzo. De zon schijnt nog volop dus nog flink genieten. De avonden zijn dan weer tegenover gesteld en wat kouder. Maar al met al is het nog flink te doen in deze warmte!

Verwacht volgende week donderdag ook mar geen blog aangezien ik in de middle of nowhere zal zitten maar zo snel ik tijd heb als ik thuiskom zondag de 25ste zal ik mijn best doen, als het lukt. Want ik ga msischien mandag voor 1 nachtje naar Mildura maar dat is nog niet zeker. Moet ook nog studeren voor half-yearlys, aka, examens die in het midden van het jaar worden gegeven zodat je jezelf kan testen op je kennis etc. kijk er stiekem wel anar uit maar wil wel proberen goed te doeni n engles en mats!

Nou ik duik nu snel mijn bedje in want het is al laat [00.20. oeps] en morgen vroeg op en ons klaar maken om te gaan want, BUSHTREK!!

Nou ik dust mijn cowboyhoed al af om morgen op te doen en ga met goede moed mijn week in, want vanuit mijn opzich kan die met de mensen die komen neit meer stuk!

Veel liefde en dikke kus vanuit Aussie-land. Anna.

Oh om even antwoord te geven op de reacties.
Aj Bianca het is ook 18 maar ik weet dus niet 100% zeker of het van de organisatie wel mag enzo!
Nee Gaatske, ik had het graag gewild maar zat er neit in, ben zo druk geweest!
Voor de rest bedankt en klinkt allemala super!!

  • 16 April 2009 - 16:06

    Andel:

    Jaaaaa ik reageer als eerste! NU ga ik et lezen(A)
    Kusjes.

  • 16 April 2009 - 16:09

    Andel:

    Leuheeeukkk... klinkt super!! Jammer dat het alweer de laatste trip is maar echt fet maar dan ook fetveelplezier toegewenst!:) Heel veel plezier en succes alvast met die examens;) toitoitoi:) Die cowboyhoed staat je leuk meis! Wel gewonnen met monopoly?
    Luf yaaaa xxxxxxxxxxxx!

  • 16 April 2009 - 22:03

    Gaatske:

    Haha Andel dat is niet reageren als eerste want je had het bericht nog niet gelezen hihi :). Maar eerlijk is eerlijk je bericht daarna was wel de eerste!!;)
    Anna wat ga je idd een leuke week tegemoet. Al de NL meiden hebben er zin in dus het humeur zit wel goed denk ik ;).
    Je leest dit ws pas NA de bushtrek....dus ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!!
    En alvast succes met leren voor je examens!!
    Dikke kus en knuff uit Den Haag XXX

  • 22 April 2009 - 09:31

    Siën:

    Hoi lekker ding,
    pimple, what's that??
    klinkt gezellig met al die vakanties. volgende week hebben we meivakantie hier en KONINGINNEDAG!!! en daarna hebben we geen school meer en over een klein maandje al examen, AAARG!!!
    hopelij heb je het pakje van oscar en mij binnen en krijg ik hopelijk binnenkort als je van de bushtrek terug bent een melige brief terug.
    KUSSS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 48215

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: