Ready, set, go! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Ready, set, go! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Ready, set, go!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

05 Maart 2009 | Australië, Broken Hill

Ik ben er klaar voor, zoals spongebob dat zegt!

Hallo iedereen!

Er is weer een week om, ze gaan nu toch wel echt te snel hoor!

Vorige week was ik dus met Ash door Argent Street aan het lopen en toen zat er dus een dode vogel in de voorkant van een Land Rover, het was echt zo grappig. Een heel grote patserige auto, met een dode vogel op de voorkant!
Vrijdag ben ik met vrienden naar school naar het zwembad gegaan en dat was wel even een heel lekkere verkoeling van alle drukte en hitte!
Zaterdag was Speedway! Een heel vaag auto/motor weet ik veel wat iets waar allmeaal mensen dingen rijden en dat meot dan vermaak zijn. Nou ik was al blij genoeg dat we gratis naar binnen mochten wat gods het was saai. Ik was met mijn vrienden dus we hebben met elkaar veel lol gehad maar het hele ding zelf was niet zo interessant!
Zondag heb ik echt genoten, want, ik heb de hele dag films op de tellie gekeken! Het was zo relaxend even een dagje op je luie reet zitten! Ik heb een paar films gezien die ik al heel lang wilde zien dus vond het erg leuk om ze te zien!
Maandag heb ik konijn voor avond eten gehad en om nou te zeggen wauw, nee.. Ik heb het al eerder gehad met oud en nieuw maar dat is toen naast mijn bed beland aangezien de alchohol! Je kan eht vergelijken met kip. Maar ik voelde me er twee dagen ziek om!
Dinsdag werden we gewaarschuwt dat er een storm zou komen dus wij op school allmeaal klaar om 200 k/m per uur stormen te ontvangen, Nou niks hoor. Ja veel dust, je voelde je erg vies en het was heel heet, Like de hitte gewoon om je heen sloeg als je naar buiten ging. Alsof je in een muur van hitte liep, en het omringde je meteen!
Gister was het weer Bocce tijd, maar nee hoor, we hebben weer verloren, 12 tegen 4. Maar ik moet zeggen, het was niet mijn schuld! Ik heb erg mijn best gedaan en heb ook 2 van de vier punten gescoord!

Morgen is de Houseboat en ik kijk er echt zo naar uit! We zitten nu in de kamer waar de computer is en Kolbrun en Micheal zijn guitar hero aan het spelen!

Soms als ik een weblog schrijf denk ik echt. He deze is veel saaier dan de rest. Maar okey, soms moet dat ook maar he!

Nou ik ga er van door om nog even een rustig avondje te hebben voor 4 dagen met dronkenheid en alles!

En mama is jarig maandag :D

Veel liefde, en dikke kus vanuit Aussie-land, Anna!

  • 05 Maart 2009 - 11:37

    Peter:

    Lekker toch als een week niet zo boeiend is...

    Mijn week was niet zo geweldig... slecht geschaatst, wel een TOP concert van AC/DC gezien in Antwerpen... maar vandaag is Razorlight afgelast in Lille... Zou ik heen... maar goed.. Ben de hele week al moe en snak naar t weekend... 2 feesies, dus dat wordt weer zui... eeuh ... gezellig :P

    Cheers

    P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 48186

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: