Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

26 Maart 2009 | Australië, Broken Hill

Waarom moet het nou allemaal zo snel gaan?

Hello iedereen.

De tijd hier gaat echt zo verdomd snel dat ik het soms gewoon even niet meer bij kan halen, wat heb ik vorige week ook al weer gedaan? Wat staat nog op de agenda? aaah, relax!

Wat heb ik allmeaal uitgevroten deze week vragen jullie je vast af. Ja het saaie boeltje wat het elke week is om eerlijk te zijn.

Op vrijdag heb ik na school met wat vriendinnen dingen gedaan en heel veel lol getrapt met elkaar, maak je geen zorgen, niks illegaals gewoon fun! Daarna ben ik met andere vrienden naar de softbal game van een vriendin gegaan omdat het de final game was en het was uiteindelijk zo gezellig en leuk geworden. Twee vrienden en ik zijn uiteindelijk op onze time-out game gekomen dat we over en altijd kunnen doen, bijvoorbeeld als we over straat lopen en een van ons zegt time-out, dan moeten we alledrie stil staan voor een paar seconden. Ook hebbe nwe team meetings waar we met ze drieen in een soort rondje staan en allemaal vage dingen wisperen en dat eindigen we dan met goooo team. Vaag, maar leuk!

Zaterdag had ik mijn wekkertje vroeg gezet om Willem even te bellen voor zijn grote reis naar Amerikaland! Daarna natuurlijk nog even verder geslapen! We gingen met zijn alle uit eten [lees, KFC] gegaan om daarna op te splitsen en elkaar later weer te ontmoete. Ik ben met twee vrienden rond gaan rijden en veel lol gehad. We reden naar allemaal leuke punten in Broken Hill toen we opeens allemaal ambulances en politie auto's zagen. Wat bleek, er zou een emergency landing zjin op het vliegveld, iedereen meteen denken aan terroristen en ik natuurlijk huilen van het lachen. Snel Kolbrun opgepicked en op de Hill gegaan om te kijken wat er nou allemaal gebeurden. We zagen dus hoe het vliegtuig binnenkwam maar het zag er heelmaal neit zo spectalculair uit ofzo, gewoon een vliegtuig die landen. Heb er ook niks meer van gehoord dus zullen vast geen terroristen zijn geweest dan! daarna nog even naar de trots[engels, paardracen] gegaan om Ashleigh te zien races, en ja hoor, haar eerste keer 1st place! We waren zo trots op haar! Jeeh!

Zondag kwam Line terug, en nu voor 7 weken. Ik weet dit al maanden en kan dus ook niet geloven dat het nu zo ver is dat ze terug is. Tijd vliegt echt zo erg hier.De rest van de dag vooral met hun gehangen en toen bij mij een barby[bbq] gehad dat eindige met de kinderen huilen gillen en rondrennen, dacht dat ik dood ging aangezien ik om half 7 al op was!

Maandag ochtend belde Willem me en daar was ik erg blij mee. Ik was toch wel zenuwachtig de hele tijd dus om zeker te weten dat hij aangekomen was deed mij zeer goed!

Voor de rest is mijn week zoals elke week geweest met gister Netbal, gewonnen omdat het andere team neit genoem spelers had dus die hadden ge-forfit en toen hebben we een vrinedelijke match gespeeld met ik en Kolbrun in hun team, en school.

Ik heb volgende week een heel grote Engels werkstuk die ik meot inleveren en maak je geen zorgen ik ben druk bezig en als ik zo doorga ga ik het met geen probleem in leveren want volgende week woensdag vertrek ik met het school voetbal naar Cobar om 2 wedstrijden te spelen en heb er echt heel erg zin in!

Zaterdag is St. Pats [patricksday] en heb er zin in. Het houd in naar de oval gaan en iedereen is helemaal netjes en opgetut dus dat wordt erg leuk. Ik en Ash hebben besloten om beide in jurk te gaan maar er gewoon slippers onder aan te doen!

Volgende week staat de voetbal trip dus op de agenda en deze zaterdag st pats en feestje bij een vriend. Ik kijk er naar uit!

Veel liefde en dikke kus vanuit Aussie-land, Anna.

  • 26 Maart 2009 - 11:11

    Stijn:

    Hee zus!! Blijft leuk om te weten waar je allemaal mee bezig bent. Echt weer typisch Anna hoor, zoiets mafs als een time-out! Willem vermaakt zich inderdaad wel prima geloof ik! Niet zo gek... Geniet ervan, show us pictures of St. Pats (doe je een groene jurk aan?) en spreek je snel!
    X je broer

  • 26 Maart 2009 - 11:15

    Stijn:

    Wat een coole foto trouwens, op school gemaakt zeker?

  • 26 Maart 2009 - 11:18

    Gaatske:

    Slippers onder een nette jurk?? haha :)

  • 28 Maart 2009 - 00:03

    Andel:

    Wajooh St. Pats was bij ons op een dinsdag:O!! lekkuurr.. hopelijk was het leuk en feest je lekker door en is/wordt de voetbaltrip ook fun.. vast wel:D
    Tklinkt helemaal nie zo saai hoor (ja school misschien), de rest klinkt gezelliig:D
    Heb zin in de zomer, met jouuuuu:) maar tot die tijd ontzettend veel fun daar toegewenst hoor, niet met terroristen maar met al die gezellige en aardige en leuke mensen daaar:D:D love youuuu, lees nogsteeds met plezier je blogs schatjaaaa, kusjes en knuffels your wife:D

  • 28 Maart 2009 - 20:35

    Eva:

    Woehoe! Anna in een mooie jurk met slippers :D er komen wel foto's he??

    het klinkt allemaal weer super gezellig daar! moet je hard werken voor school? of is het meer gewoon loltrappen en genieten van het land? maakt het uberhaubt uit of je goede cijfers haalt?

    Bij ons gaat vanacht de zomertijd in. heerlijk! lekker kort slapen vannacht :D maar blijft het daarna wel lekker lang licht. Het is europees om iets aan de tijd te veranderen bij een ander seizoen toch? vast niet bekend in Aussie-land.

    succes met je engelse werkstuk en veel plezier op al die leuke feestjes in de toekomst!

    dikke kussen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 48209

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: