And now, the end is near. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu And now, the end is near. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

And now, the end is near.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

22 Juni 2009 | Australië, Broken Hill

Wat gebeurd er allemaal.

Hello iedereen.

Zoals jullie wel hebben gemerkt heb ik al eeuwen niks gepost en van me laten horen. Dit zal ook geen lang bericht worden aangezien dit al een lange avondwordt met veel schrijven inpakken en dingen doen. Ik heb al ongeveer 2 weken geen tijd gehad om te zitten en uit te rusten, Zo veel moet er gebeuren maar de tijd raakt un toch echt op. En ja daar baal ik wel zeker van, maar vanaf het moment dat je je inschrijft weet je dat dit gaat gebeuren.

Ik ga jullie nu geen verhalen vertellen of sappige dingen omschrijen maar ik zeg gewoon even simpel.

Op vrijdag ben ik terug en dan kunnen jullie me allemaal weer spreken en zien.

:]

kus vanuit aussie-land, Anna.

  • 22 Juni 2009 - 09:53

    Gaatske En Marcel:

    We wensen je een goede terugreis!!!!!!!!!!
    XXX uit Den Haag

  • 22 Juni 2009 - 11:11

    Stijn:

    Geniet nog even van de laatste uren in Aussie-land, een hele goede terugreis met je Nederlandse vriendinnen en tot op Schiphol!!!
    Dikke X!

  • 22 Juni 2009 - 12:37

    Bianca:

    Heey anne...

    Nou succes nog even met de drukte en geniet er nog maar even van!

    groetjes,
    Bianca

  • 22 Juni 2009 - 13:37

    Andel:

    Woehooooeeewww it's almost time!:D
    Veel succes, plezier, fijne reizen en tot zoooooooooooooooooo :D (H)
    Enjoy nog ff... veel liefs en kusjes en knuffels Andel!

  • 22 Juni 2009 - 21:41

    Peter:

    Ow vlieg je vrijdag via de VS? Haha... ik denk dat irl praten er nog ff niet in zit.

    Goede reis naar huis. Het zal wel weer ff wennen zijn al dat Nederlands. Je bent net op tijd om nog wat geweldige concerten mee te pikken. Have fun.

    Peter

  • 24 Juni 2009 - 08:31

    Muttie:

    we tellen de uren...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 48179

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: