It's getting cold in here. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu It's getting cold in here. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

It's getting cold in here.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 Mei 2009 | Australië, Broken Hill

We kennen allemaal het gezegde 'Time flies when you're having fun' en soms is dat ook echt waar. Net zoals nu, maar je hoort mij niet klagen [een beetje wel hoor] want genieten is nou eenmaal een ding dat ik doe. En ja, het begint koud te worden!

Hello iedereen,

Hier ben ik weer. Nu eindelijk eens op tijd en op de juiste dag [het juiste uur, voor een heel nieuw avontuur ;)]

Dus vorig week dodnerdag was ik na school naar mijn ebste vriendin gegaan en daar lekker rond gehangen en mijn Wii skills terug gekregen. Ja moet wel klaar zijn om avonden Wii te spelen asl ik terug kom! Daarna Teh Notebook gekeken maar er gebeurden te veel om ons heen dus konden ons er niet echt op concentreren.
Vrijdag liep ik na school tegen mijn zusje op [lang verhaal maar om het kort te maken, mijn zusje] en toen dringde ze aan dat ik met haar en pap in de auto ging en naar hun huis. Nou prima bij mij en eindige daar ook voor het avond eten. Heel veel lol gehad met mijn familie [again, lang verhaal vraag er maar naar als ik terug ben]. WE hadden de strangers gehuurd maar die zag ik alleen met mijn twee zussen en eentje freakte echt helemaal, wat opzich niet leuk was maar het beweiste wel dat ik gelijk had, het is een goede film! We begonnen de Titanic te bekijken maar ik was te moe om het allemaal te volgen dus toen dropte ze me thuis af..
Op zaterdag ging ik naar de vriendin waar ik donderdag was om te blijven slapen en heb echt veel lol gehad. Films gekeken en een paar vrienden kwamen nog voorbei en gewoon veel genoten van het leuk doen met elkaar. Zondag zijn we naar haar vriendjes footy game geweest wat erg leuk was. Daarna natuurlijk weer lekker terug in een warm bed om meer films te kijken!
Maandag was saai want de halve school is niet op school, examens, hoe heet dat nou ehm.. oh ja, stage, ziek allemaal dat soort dingen.
Dinsdag is eten bij mijn familie dag dus ook dit keer. Lekker genoeten en veel plezier gehad. Zusje moest studeren voor de examens die ze nu heeft dus echt super goed gesprek gehad voor mijn grote zus [dit klinkt vast allemaal heel raar voor jullie maar het is allemaal positief dus knipoog maar gewoon naar het computerscherm!] en dat was echt super leuk!
Gister naar bocce geweest voor de laatste keer om de semi-finals te bekijken enzo.

Niet echt een heel interressante week maar gewoon een beetje rond gehangen met vrienden.Voor de rest heb ik op dinsdag mijn tickets voor mijn terug reis gekregen en dat was wel even confronterend. Maar alles is goed nu!


Dikke kus en veel liefde vanuit Aussie-land. Anna!

  • 28 Mei 2009 - 15:35

    Gaatske:

    Jaja, en nu gaat iedereen natuurlijk tegen je zeggen...kom maar snel thuis want het koude kikkerlandje is nu erg zonnig ;). haha
    Heb jij ook nog vakantie van school? Wat een leventje...komen jullie straks terug hebben jullie nog twee maanden vakantie. Maar ja dat zullen jullie allemaal wel nodig hebben om de draai hier weer te vinden. :)
    Dikke kus en knuff uit Den Haag XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 48185

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: