Holidays!! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Holidays!! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Holidays!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

09 April 2009 | Australië, Broken Hill

Jaaa, vakantie!

Hello iedereen.

Twee weken geen school en met iedereen afspreken. Alhoewel ik het wel stom vind dat ik sommige mensen van school twee weken niet zie, maar goed, heb het dan ook druk met exchange student zijn he!

Vorig weekend had ik een 18de verjaardag van twee vriendinnen, tweeling. Ik kwam wat laat aangezien ik een familie diner had in verband met verjaardagen {ik schreef eerst bejaardagen, maar dat klopt niet helemaal ;)) Ik kwam dus wat later aan en iedereen was al flink aan de drank toen ik kwam. En om eerlijk te zijn, ben ik vrij nuchter geweest de hele avond. Okay, een beetje dan, maar niet vertellen, shhh. Super veel plezier gehad met al mijn vrienden maar vooral erg genoten van het samen zijn. Mensen in Australie [volgens mij overal op de wereld maar okey] zijn heel open als ze dronken zijn. Je krijgt alles te horen en ze durven ook alles tegen je te zeggen, kan nog leuke momenten opbrengen de eerst volgende dag op school! Ik weet niet waarom maar mensen zeggen dus echt alles en soms vraag ik me af of ze het wel moeten vertellen, maar he, ik luister soms ook echt totaal niet. Feesten zijn zo all over the place hier!
Daarna naar en vriends huis gegaan, daar lang opgebleven want ja mensen we zijn nu een uur achteruit gegaan hier, wintertijd!
Zondag hebben we echt niets gedaan. Die vriend en ik zijn naar Mc Donalds gegaan voor ontbijt [no suprise dat ik dus echt wel wat kilo's aan ben gekomen, kuch, 5 okey!] waarna we de hele dag televisie hebben gekeken en echt de vaagste programma's voorbij zagen komen.
Avond eten bij mijn gastzus en daar de hele avond gerhangen en bord spellen gespeeld metmijn nichte en neefje enzo, erg vermakelijk maar ik was wel dood op!

Ik heb voor de rest niet heel veel te vertellen over mijn week. Niet zo heel veel gedaan aangezien het de laatste week voor de vakantie was dus het totaal niet druk was op school!
Vadnaag hadden we een evacuation om te zorgen dat we allemaal weten wat te doen als het er echt toe doet! Was nog best leuk eigenlijk!

Morgen dus goede vrijdag dus lekker vrij van school!

Zondag ga ik voor 2 nachten naar mijn gastus omdat mijn gastmoeder weg gaat, dan twee nachten bij een vrienden en dan is het alweer tijd voor Bushtrek! Het gaat zo leuk worden om Madelon, Fleur & Paulien weer te zien enzo! Voor de rest kijk ik er gewoon erg naaruit omdat het mijn laatste echte AFS ding word en ik erg goede banden heb met de vrijwilligers hier!

Voor de mensen die het nog niet hadden gezien, ik heb mijn vorige blog geup-date en vertelt alles over de voetbal wedstrijden die we in Cobar hadden gespeeld!

Heel fijne pasen iedereen! Veel liefde en dikke kus vanuit Aussie-Land, Anna.

• 09 April 2009 - 09:19

Stijn:

Hee zus!

Geniet lekker van je vrije daagjes! Wat leuk ook dat je straks de NL crew weer ziet! Ik zal je voetbalverhaal nog s lezen...

Dikke x!

• 09 April 2009 - 10:54

Bianca:

Hoi hoi anne

okee...ik dach dus echt dat je pas alcohol op je 18e oid mocht hebbe daaro :P Lache man dat er zoveel feesten zijn!

Geniet van je vakantie!

Groetjes,
    Bianca

• 10 April 2009 - 07:11

Marcel En Gaatske:

:) weer een mooi verhaal. En wat een leuk vooruitzicht om die Nederlandse meiden weer te zien. Ben benieuwd wie het meest engels door haar nederlands gooit ;)0). In ieder geval heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier op bushtrek. Enne.. ik begreep dat je geen appeltaart bij Madelon gaat eten? Ach ja je kan ook niet alles he! haha
    Dikke kus en knuf vanuit een zeer zonnig Den Haag :)
    XXX

• 10 April 2009 - 10:17

Andel:

He nou!! Ik had net me reactie geschreven en wilde em plaatsen maar me internet flipte dus me reactie was weg:(
    Bummer, dan maar nog n keertje;)
    Het klinkt nog steeds allemaal fet relax (met niet zo veel slaap:P) ennuhm Australische mensen zijn echt leuk:) Maar goed dat je daar zit;) Ik heb je vorige blog nog niet gelezen:$ maar dat ga ik zo doen (upgedate en wel!!:D)) Want ik had het vorige week nogal druk met school want we hadden het klassentoernooi!! En we zijn gewoon 2e geworden met dans (is ons nog nooit gelukt! en allemaal mensen zeiden dat onze klas niet kon dansen, dus wel!!) en we zijn in totaal ook tweede gworden, en das bes fet -er zijn 16 bovenbouwklassen- omdat we ieder jaar behalve in de 4e tweede zijn geworden!:) Dus tis een soort eer hooghouden:D hihi, al was eerste worden ook leuk geweest (en dan krijg je een beker) najah.. ik ga je voetbalverhalen lezen!
    Kusjes, A <3 A.

• 14 April 2009 - 15:02

Imme:

heey lief annaatje!
    wat klinkt het allemaal ideaal, ik hoorde van je vader dat je niet meer weg wilde, en dat kan ik me helemaal voorstellen! maar je bent nu wel al heel erg lang weg, en iedereen begint je hier nu toch echt wel te missen hoor! bovendien hebben wij nog een vette museumplein-skate-date staan! maar voorlopig moet je nog heerlijk genieten, terwijl wij hier in de examen stress zitten;)(valt eignelijk best mee hoor).
    heel veel dikke kussen van je wtf(*):P;)(die hou ik er mooi in;))

p.s porno is nog steeds de betere horor.

• 16 April 2009 - 08:20

Siën:

Oeh klinkt gezellig! party party party ;)
    volgens mij moet je echt even afkikken als je terug komt:P
    Dat packetje wat oscar en ik je willen sturen is nog steeds niet verstuurd:( maar hopelijk kunnen we het vandaag versturen. hopelijk is het niet verpieterd als het aankomt;)
    spreek je snel weer en kusjes uit zomers nederland (jah de afgelopen dagen was het zelfs 25 graden!:D)