I think I'm in Love. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu I think I'm in Love. - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

I think I'm in Love.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

19 Maart 2009 | Australië, Broken Hill

En dan wel met het land.

Hello iedereen.

Ik moet het er toch even uitgoeien, ik vind het hier echt helemaal geweldig. En ik moet het terug gaan echt van me afzetten want ik kijk er sirieus zo erg tegenop. Het is hier gewoon zo geweldig, de mensen, de omgeving en alles wat met Broken Hill of Australie te maken heeft.

Maar okey, om jullie daar in het verre Nederland niet depressief te krijgen, want ik moet wel terug, kan hier niet blijven, of...

Vorige week donderdag was echt een lui dag aangezien ik eingelijk voetbal training had maar we zijn uiteindelijk neit gegaan omdat.. we weten neit waarom. Dus zijn we naar de plaza gegaan en hebben daar echt allemaal random foto's gemaakt.

Het hele weekend hebben we allemaal rondgelopen met het idee, oh vorige week waren we op de houseboat en zaten elkaar op te fokken dat we terug wouden.

Zowat elke vrijdag gaan we naar de musicians club om daar naar de meat draw te gaan en iedereen gaat zijn eigen weg bij de pokermachines [pokies vanaf nu]. Ik ga altijd bij mijn support person zitten aangezien die elke vrijdag avond trouw aan haar pokie zit. Ik vind het vooral leuk omdat het een avond uit is en ik mensen van AFS zie. Toen sprak ik 's avonds met Wouter op msn en had ik opeens de need om kinderen voor kinderen op youtube te bekijken dsu dat heb ik gedaan en och, flashbacks, het was zo grappig.

Zaterdag avond had ik een 18de verjaardag wat uiteindelijk een erg leuke avond was geworden. Toen ik binnenkwam, ook al was het buiten.. dacht ik echt. Wauw dit is dood maar binnen 30 minuten was het super leuk en hebben we echt veel plezier gehad! het was dan geen lange avond, het was zeker weten een leuke!

zondag was een AFS meeting waar we allmeaal mensen over hadden in ons huis aangezien het hier was! We hebben heel veel lol met Abbi [mijn gastzus's dochter] gehad. Ze liet mij , Kolbrun en Siobhan zand drinken waar ik als enige geslaagd was haar niet een uur aan me broek te hebben omdat hun niet uit konden vinden het weg te gooien zonder het te drinken. Toen ik bukte stopte Abbi allemaal zand in mijn haar maar dat had ik niet door todat iemadn dat na 5 minuten zei. Ik heb 3 dagen met zand in mijn haar gelopen want neeee, douche haalt het er niet uit... mysterisch. het was in ieder geval erg leuk en we gingen foto's van de houseboat bekijken wat erg leuke herinneringen mee bracht.

Voor de rest was mijn week niet zo boeiend. Woensdag was netbal waar we echt tegen een giganstich kut wijf speelde die het hele spel moest verklooien dus ja. Daar hadden we allemaal het schijt van in, en ik gebruik zinnen totaal verkeerd gok ik zo... Maar het was wel leuk om te doen. lekker rennen enzo!

Vandaag gingen we wel naar voetbal training en oh my lawd het was heet! Ik gok rond de 35 graden en rennen in de volle zon en dingen doen is toch best wel zwaar. Straks even masseren voordat ik morgen met totaal vaste spieren op sta!

om terug te komen over mijn stay hier. Ik weet niet wat het is, ik denk mijn vrienden want dat zijn toch echt de mensen die voor mij mijn exchange maken. Voor de rest ook iedereen van AFS, de dingen die ik met ze doe zijn zo leuk. Ze zijn heel relaxt en down to earth, en ik weet neit wat ik zonder ze had gedaan en wat ik zonder ze zou moeten..

Zaterdag, overmorgen dus, vertrek Willem naar Amerika en grote broer, ik wens je zooooo veel pelzier en ik hou heel veel van je, en hoop echt dat je het leuk gaat hebben!

Doeii iedereen, veel liefde van een heel blije mij vanuit Aussie-land.

  • 19 Maart 2009 - 22:02

    Marcel En Gaatske:

    Heeee aussiegirl in love ;). Ja dat wordt wel even heel erg slikken over drie maanden maar geniet er nu nog van. Even nog niet denken aan die tijd. GENIET!!!!!!!
    XXX Dikke kus en knuff XXX

  • 20 Maart 2009 - 16:36

    Stijn:

    Heeeee zus!! Wel erg fijn dat je het zo naar je zin hebt hoor! Natuurlijk een erg goed teken! Maar je moet wel terugkomen hoor, want wij kunnen niet zonder je!

    Pap, mam en Willem zijn net nog even langsgeweest in mijn nieuwe kamer! Heb je de foto's daarvan al op FB gezien? Willem heeft meteen ook zijn PS3 gedropt want die heeft 'ie even niet nodig of course! Dus weer mooi voor mij...

    Verder ben ik vooral heel druk met mijn studie, is echt lastig joh! Maar komt vast goed.

    Héél veel plezier daar nog en geniet ervan!!

    xxx Stijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 48181

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: