Houseboat!! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu Houseboat!! - Reisverslag uit Broken Hill, Australië van Anna Sinnige - WaarBenJij.nu

Houseboat!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

12 Maart 2009 | Australië, Broken Hill

Jaaaa!

Hallo iedereen,

Het was eindelijk weer zo ver; houseboat! Nadat we er allemaal heel erg naar uit hadden gekeken was het eindelijk weer tijd om weg te gaan. Met een leuke groep gignen we te pad naar Mildura op de virjdag ochtend. eerst hebben we tijd in de plaza daar ebsteed om dingen te kopen en foto's in een fotohokje met de meiden te nemen. Toen we onze uitfits gingen uitzoeken en kopen voor de cocktail night kwamen we langs een paas keukentje en aangezien hij maar 30 cent, 15 euro cent, was heb ik hem met liefde gekocht! En ik heb Ashleigh hem een naam laten geven, ze gaf hem de naam: *tromgeroffel* Jedd.

Jedd. is een Piraat die nu over de 7en zeeen vaart op zoek naar andere piraten. Hij reist op Micheal piraten boot en doet ons trots. Siobhan en ik hebben hem geadopteerd of.. hij is in ieder geval ons heilig kuikentje!

Maar okey. Wij kwamen dus vol geode moed de houseboat op en na een tijdje te hebben gewacht op de andere boot was het dan toch eindelijk tijd om te varen! De eerste nacht viel me niet zo goed [aangezien ik een beetje ziekjes was het hele weekend] en mijn avond eten eindeligde in ieder geval niet in mijn buik voor het slapen gaan.

Zaterdag gingen we een stuk varen en gingen we door 'the lot' een plaats waar het water stijgt of daalt. Je hebt twee 'deuren' en ze sluiten beide en dan gaat het water naar boven of beneden, ligt eraan welke kant je op gaat. Wij gingen naar beneden. Ik heb zo veel plezier met de meiden gehad die dag. Ik en een ander meisje die net terug is van exchange hebben het hele weekend zo veel lol met elkaar gehad, was echt leuk om haar op de boot te hebben! De ckocktail night theme was Halloween en aangeizeni k me echt niet goed voelde heb ik me de hele avond op water gehouden maar het was wel erg leuk om te zien hij iedereen was aan het eind van de avond. Gods wat heb ik dubbel gelegen om iedereen!

Zondag was echt een rustig dag want iedereen was toch wel erg moe van de late avonden en vroege ochtends. Dus we hebben veel kaart gepseeld en dutjes gedaan. We zijn weer terug gevaren en deze keer gingen we dus omhoog, wat erg gaaf was om te zien! We hebben zaterdag en zondag ook gezwommen maar zondag hebben we echt ongeveer 2 uur in het waer gelegen. Het was gewoon zo lekker! We gingen best vroeg naar bed omdat we toch allemaal wel moe waren en onze oogleden stiekem ook wel dicht vielen. Mijne in ieder geval. Gelukkig voelde ik me al stukken beter.

Maandag was het de laatste dag en ook niet echt long. We moesten vroeg op om alles op te ruimen en de boot klaar te krijgen. Gelukkig had ik zondag mijn tas al ingepakt want we hebben met 3 meiden al onze tassen geleegd in een kamer dus dat was wel een bende, een gezellige bende zullen we maar zeggen! We zijn voor lunch naar een gezin gegaan die ook op de houseboat waren maar in Mildura wonen dus dat was wel leuk aangezien ze net zijn verhuist! De terug reis was leuk mar toch wel stom omdat we allemala wisten dat het over was en we echt heel veel lol hebben gehad!

Ik ben een pirate geworden, I Arrrr, heb nieuwe Ninja moves, en heb echt geen zin om terug te komen naar Nederland.

Ik heb dit weekend geleerd om echt van elk moment dubbel te genieten want ik zal er neit meer zo veel hebben. En ik vind dat echt niet leuk, want ik zou het hier zo nog een extra 6 maanden uit kunnen houden :[

Gister heb ik mijn eerste officiele netbal wedstrijd gehad wat erg leuk was! We hebben gewonnen, 21 tegen 10!

Jedd, een in drieen geknipte kuiken, reist nu vol geode moet over de rivier in zijn piratenboodje. Jedd, we love you!

Dikke kus, vanuit Aussieland, Anna.

  • 12 Maart 2009 - 11:13

    Peter:

    Cool B-)

  • 12 Maart 2009 - 11:14

    Peter:

    Cool B-)

  • 12 Maart 2009 - 12:08

    Gaatske:

    Haha een sluis heet zoiets. :)
    Leuk verhaal weer!!!
    Dikke kus en knuff XXX

  • 12 Maart 2009 - 22:52

    Eva:

    AnnA! echt respect voor jou dat je je online dagboek zo goed bij houdt!
    ik heb in de drie maanden frankrijk ook trouw geschreven in mijn persoonlijke dagboekje, maar wat het schrijven betreft was ik blij dat mijn reisje maar drie maanden duurde!
    Het is iig heel leuk om zo jouw verhalen te lezen (al wil ik ze binnenkort natuurlijk ook in real life horen hè!).
    Ga door met humoristische verhalen schrijven, en veel plezier met het dubbel (en straks misschien 3 of 4 dubbel) genieten van elk moment!!

    dag lieve anna! doe de groetjes aan Jedd als je een van zijn drie delen ooit nog op zee tegen zou mogen komen!

  • 19 Maart 2009 - 19:59

    Andel:

    RIP JEdd dan maar? Yeah Anna, lekker gewonnen, yo go girl.. wel btw jammer van ned dattie trug ging naar ze vriendjes. Klonk wel fetgezellig:D mooi dat et super was, en goed dat je zo goed geniet:) ja ben beetje vaag sowwy:P Idd leuk verhaal schat!! Luf yaaaaa:) kusjes&dikke knuffels xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx yw!!!:)

  • 26 Maart 2009 - 10:03

    Dirk:

    Wanneer kom je terug Anna? Ik geef op mijn verjaardag omstreeks mei een piratenfeestje, mooi moment om je pirate moves uit te oefenen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Na een jaar lang in Australië te hebben gewoond (2008 - 2009) is het tijd voor mij om een nieuw avontuur aan te gaan! Vanaf 20 februari 2014 zal ik een kleine 6 maanden in Kaapstad, Zuid-Afrika, wonen om daar stage te lopen bij een grafisch ontwerp bureau. Ik zal mijn best doen jullie via deze blog af en toe eens te laten weten hoe het gaat en of ik nog leef!

Actief sinds 11 Juni 2008
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 48165

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Kaapstad

31 Juli 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: